۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
راه اندازی سرویس روستا بازار با هدف رونق کسب و کار روستائیان
مدیرعامل شرکت ملی پست مطرح کرد

راه اندازی سرویس روستا بازار با هدف رونق کسب و کار روستائیان

لیائی، مدیرعامل شرکت ملی پست، هوشمند سازی خدمات پستی را مستلزم ارتقای زیرساخت‌های خدمات شهری دانست.

به گزارش بازار، محمود لیائی در جلسه شورای اداری پست استان زنجان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در حوزه ارائه سرویس‌های پستی در این استان گفت: «لازم است جهت تحقق اهداف شرکت و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم زیرساخت‌های موجود را تقویت کرده و در این راستا گام برداریم.»

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به مشکلات موجود در حوزه اعتبارات در سطح کلان شبکه ابراز امیدواری کرد: «با تعامل و همکاری با سایر ارگان‌ها در سطح استان بتوانیم زیرساخت‌های موجود را توسعه و بهبود ببخشیم.»

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با محسن افشارچی، استاندار زنجان با اشاره به ارائه خدمات نوین پستی در بستر فناوری‌های روز دنیا، خاطر نشان کرد: شرکت ملی پست در حال حاضر در حال آماده سازی زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی سرویس روستا بازار با هدف رونق کسب و کارها در مناطق روستایی و کم برخوردار است.

لیائی افزود: تا کنون حدود ۱۰ هزار روستا برای ارائه سرویس روستا بازار به روستاییان عزیز هدف گذاری شده که با راه اندازی لجستیک در این مناطق، روستائیان می‌توانند محصولات و صنایع دستی خود را به عنوان مرسوله پستی وارد شبکه پستی کرده و به مشتریان عرضه نمایند.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به مشکلات عمده در حوزه پست و لجستیک، بیان کرد: زیرساخت‌های پستی نسبت به توسعه شهری پیشرفت کمتری داشته است، از این رو با همکاری مدیران سایر دستگاه‌ها در سطح استان، باید هاب‌های پستی جدیدی هرچند کوچک در نقاط جدید شهری راه اندازی تا بتوان خدمات بهتری به هموطنان ارائه نمود.

تعامل دستگاه‌های استان با پست، رونق اقتصادی را به دنبال دارد
معاون وزیر ارتباطات در نشست با احمد خداوردی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان به نبود منابع استانی اشاره کرد و گفت: با مولد سازی منابع موجود می‌توان کمک‌های بسزایی در تامین اعتبارات صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: در حوزه مولدسازی منابع ظرفیت‌های خوبی در استان موجود است که می‌تواند صرف امور زیرساختی برای ارائه خدمات مطلوب به همشهریان شود.

لیائی بیان کرد: با توجه به ارائه سرویس‌های نوین از طریق پست، در حوزه احراز هویت مکانی، سایر دستگاه‌ها میتوانند بخش قابل توجهی از هزینه‌های خود را ذخیره کرده که این امر موجب رونق اقتصادی در سطح استان خواهد شد.

در ادامه خداوردی با اشاره به همکاری‌های دیرینه پست و سازمان مدیریت و برنامه ریزی بیان کرد: تاکنون همکاری‌های خوبی بین این دو ارگان در زمینه‌های مختلف از جمله در زمینه پلاک کوبی در شهرها و سرویس‌ها پستی انفاق افتاده است.

وی افزود: اگر بتوان روند اجرای امور در این خصوص را با سرعت بیشتری انجام داد، قطعا در زمان بندی بهتری به نتیجه خواهیم رسید که لازمه این امر وجود زیرساخت‌های مطلوب است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ادامه داد: تاکنون برای ۶۵۰ روستا نقشه‌های پاراسل و ۲۱ شهر استان نقشه‌های پایه‌ای قابل توجهی در وب سرویس‌ها ثبت شده که در پیشبرد پروژ] ملی جی نف بسیار کمک کننده خواهد بود، از این رو ما آمادگی لازم جهت همکاری بیشتر با این مجموعه را داریم.

تقویت زیرساخت خدمات شهری موجب هوشمند سازی خدمات پستی می‌شود
لیائی در دیدار با مجید ناصحی مقدم رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به تشریح خدمات نوین پستی پرداخت، گفت: در حال حاضر هوشمندسازی خدمات پستی و تحول دیجیتال در دستور کار برنامه‌های شبکه پستی کشور قرار دارد؛ که تقویت زیرساخت‌های شهری در راستای تحقق این مهم مورد تاکید است.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به اجرای طرح جایگزینی موتور سیکلت‌های بنزینی به برقی بیان کرد: با همکاری شهرداری تهران و شرکت ملی پست، موتورهای موزعین تهران جمع آوری و تبدیل به موتورهای برقی شده که با اجرای این طرح پست به سهم خود در کاهش آلودگی هوا قدم برداشته است.

کد خبر: ۲۳۵٬۵۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha