۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
کاهش میزان صادرات نفت عراق به آمریکا

کاهش میزان صادرات نفت عراق به آمریکا

اداره اطلاعات انرژی آمریکا شنبه اعلام کرد میانگین روزانه صادرات نفت عراق به آمریکا در هفته گذشته کاهش یافته و به ۲۳۵ هزار بشکه در روز رسیده است.

به گزارش بازار، اداره اطلاعات آمریکا تاکید کرد میانگین واردات نفت خام آمریکا در هفته گذشته از هشت کشور بزرگ (صادر کننده نفت) به پنج میلیون و ۷۷۵ هزار بشکه در روز رسید که در مقایسه با هفته ماقبل آن ۲۸۸ هزار بشکه در روز (۵ میلیون و ۴۸۷ هزار بشکه) افزایش داشت.

این اداره در گزارش خود افزود: صادرات نفت عراق به آمریکا در هفته گذشته به طور میانگین ۲۳۵ هزار بشکه در روز بود که نسبت به هفته ما قبل آن روزانه به طور میانگین ۳۸ هزار بشکه کاهش داشت. اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد: بیشتر واردات نفت آمریکا در هفته گذشته از کانادا با میانگین ۳.۶۹۱ میلیون بشکه در روز، سپس مکزیک با میانگین ۷۶۰ هزار بشکه در روز، عربستان سعودی با میانگین روزانه ۴۲۷ هزار بشکه و کلمببا با میانگین روزانه ۲۹۰ هزار بشکه بوده است.

این اداره افزود: میزان واردات نفت خام آمریکا از اکوادور به طور میانگین روزانه ۱۷۵ بشکه، از برزیل ۱۰۳ هزار بشکه، نیجریه به طور میانگین روزانه ۹۴ هزار بشکه بوده است و هیچ نفتی از روسیه و لیبی وارد نکرده است.

کد خبر: ۲۳۵٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha