۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
اجرای طرح همسان سازی قیمت نان در یزد| تلاش برای افزایش کیفیت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد خبر داد؛

اجرای طرح همسان سازی قیمت نان در یزد| تلاش برای افزایش کیفیت

یزد- شاه حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد از اجرای طرح همسان سازی نرخ نان در یزد با پنج استان کشور خبر داد.

محمدعلی شاه حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار از همسان‌سازی نرخ نان در یزد با پنج استان کشور در هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: با احتساب افزایش قیمتی که در نظر گرفته شده است، باز هم نان در یزد ارزان‌تر از سایر استان‌ها عرضه می‌شود.

وی عنوان کرد: مجوزهای لازم برای افزایش قیمت نان دریافت شده و با توجه به تخفاتی که گاهی در برخی نانوایی‌ها از جمله کم فروشی و کیفیت نامناسب رخ می‌دهد، اجرای این طرح به بهبود کیفیت نان کمک می‌کند.

شاه حسینی درباره نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها با توجه به خبرهای مبنی بر افزایش قیمت نان در بازار، اعلام کرد: امکان تخلف در بالا بردن نرخ تا زمان مصوب برای نانوایان وجود ندارد ضمن اینکه هشت تیم بازرسی در هر منطقه شهر نظارت دقیقی بر اجرای طرح خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداریر یزد با اشاره به کمبود کارگران فنی نانوایی‌های استان به دلیل پایین بودن دستمزد، اظهار کرد: مهاجرت کارگران مشکلاتی را در کیفیت و کمیت عرضه نان ایجاد می‌کند از اینرو باید به خواسته آنها نیز رسیدگی کرد.

وی یادآور شد: هزار و ۲۰۰ واحد نانوایی در استان یزد و ۵۰۰ واحد در شهر یزد فعالیت می‌کنند که به جز دو نانوایی آزادپز، بقیه آرد دولتی دریافت می‌کنند.

کد خبر: ۲۳۵٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha