۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
تخصیص بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه  طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان خبر داد:

تخصیص بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان

زاهدان-مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان  از تخصیص افزون بر ۳۶۰ میلیارد تومان برای اجرای خدمات زیربنایی و رفاهی در پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری امروز در حاشیه بازدید استاندار از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان. اظهار داشت: تمام تلاش این اداره کل بر این است تا همزمان با تحویل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن خدمات زیربنایی مانند آب، برق و فاضلاب و خدمات رفاهی نظیر مدارس، مراکز بهداشتی، کلانتری و فضای سبز که می تواند یک ساختمان را تبدیل به یک سکونتگاه کیفی برای زندگی مردم کند تکمیل شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان، گفت: در این راستا هزینه احداث چهار باب مدرسه، دو باب مسجد، یک باب کلانتری و یک باب مرکز درمانی از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن و دو باب مدرسه و یک باب کلانتری از اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن تامین شده است.

اکبری تصریح کرد: در حال حاضر۱۳ هزار و ۷۷۵ واحد طرح نهضت ملی مسکن در محدوده تحت پوشش این اداره با پیشرفت فیزیکی حدود ۶۵ درصد در حال ساخت است که بزودی در هفته دولت بخش از آنها آماده بهره برداری می شود.

وی از افزایش تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و بیان کرد: با مصوبه جدید شورای پول و اعتبار شاهد افزایش مبلغ وام این طرح از ۳۰۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان و کاهش نرخ سود به ۱۸ درصد هستیم که به پیشرفت پروژه ها کمک قابل توجهی می کند.

کد خبر: ۲۳۵٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha