۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
۹۷ پروژه سفر رئیس جمهور به مازندران پیشرفت بالای ۵۰ درصد دارد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۹۷ پروژه سفر رئیس جمهور به مازندران پیشرفت بالای ۵۰ درصد دارد

ساری- فتح الله پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: ۹۷ پروژه سفر رئیس جمهور به استان معادل ۵۵ درصد دارای پیشرفت بیش از ۵۰ درصد است.

فرج الله فتح الله پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تصویب ۱۷۶ مصوبه در سفر رئیس جمهور به استان اظهار داشت: از این تعداد ۵۵ مصوبه مربوط به ۱۴۰۱، ۵۴ مصوبه ۱۴۰۲ و مابقی مربوط به ۱۴۰۳ بوده است که باید اجرا شود.

وی با بیان این که ۱۵۱ مصوبه مربوط به طرح‌ های نیمه تمام سال های قبل است، افزود: این نشان می‌ دهد که رویکرد سفر ریاست جمهوری مربوط به تکمیل پروژه‌ های نیمه تمام است و تاکنون تعهدات مالی ۳۵ پروژه از مجموعه مصوبات انجام شد و تعهدات ۱۲۰ مصوبه در دست اقدام و ۲۱ مصوبه در حال پیگیری است.

وی با عنوان این که ۹۷ پروژه معادل ۵۵ درصد پروژه سفر ریاست جمهوری دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد است، افزود: ۷۹ مصوبه معادل ۴۵ مصوبه زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که باید به صورت ویژه از سوی دستگاه اجرایی مورد پیگیری قرار گیرند.

فتح الله پور با بیان این که ۵۰ درصد اعتبارات سفر از طریق بودجه عمومی باید تامین شود، گفت: ۶۵۰ میلیون تومان از اعتبارات باید از طریق استان تامین شود و سالانه نیازمند جذب ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبارات هستیم.

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ ریزی مازندران یادآور شد: تاکنون تعهدات سازمان برنامه‌ ریزی کشور و استان بر اساس برنامه زمانبندی محقق و عملیاتی شده است.

فتح الله پور بیمارستان جایگزین رازی قائمشهر و بیمارستان تنکابن را از جمله طرح‌ های با پیشرفت فیزیکی بالا ذکر کرد و گفت: استادیوم ورزشی شهید وطنی قائمشهر از دیگر طرح‌هاست که برای آن کارگروهی تشکیل شده است به صورت هفتگی مورد بازدید و بررسی قرار می‌ گیرد.

کد خبر: ۲۳۵٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha