۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با طرح نهضت ملی مسکن
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد

همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با طرح نهضت ملی مسکن

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی است و نمونه‌هایی که تاییدیه گرفته اند، باید بازارشان توسعه یابد.

به گزارش بازار، محمد صادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی است، بنابراین لازم است نمونه‌هایی که ساخته شده و تاییدیه گرفته، بازارشان توسعه پیدا کند.

خیاطیان افزود: حوزه صنعت ساختمان یکی از حوزه‌های جذاب دانش بنیانی است که ۲۵۰ شرکت دانش بنیان در این صنعت فعال است.

عضو هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان یک شرکت دانش بنیان قراردادی در زمینه چاپگر سه بعدی با یک شرکت ساختمانی وزارت راه و شهرسازی امضا کرد که این دستگاه برای ساخت سریع و صنعتی دیوارها و سازه‌های ساختمانی است که سرعت را بالا می‌برد و قیمت را کاهش می‌دهد.

خیاطیان افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی از این طرح حمایت می‌کند تا سازنده‌ای که در طرح نهضت ملی مسکن طرح‌هایی دارد بتوانند از این دستگاه در ساخت استفاده کند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از تصویب بسته رشد دانش بنیان خبر داد و گفت: از امروز فراخوان آن را اعلام می‌کنیم؛ بر این اساس شرکت‌های دانش بنیانی که رشد دو برابری محصول دانش بنیان را دارند تحت حمایت صندوق نوآوری قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: باید با توجه به شعار امسال حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان رشد فروش برای شرکت‌های دانش بنیان رقم بزنیم که حوزه‌های بهره وری ساختمان و مسکن جزء اولویت‌های ماست.

کد خبر: ۲۳۵٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha