ضرورت بازاریابی برای حضور صنعت ساختمان در بازارهای بین المللی

ضرورت بازاریابی برای حضور صنعت ساختمان در بازارهای بین المللی

رئیس مرکز مطالعات ایران در روسیه گفت: نبود بازاریابی و شناخت از مهم‌ترین ضعف‌های صادرات مصالح ساختمانی به روسیه است> که باید کارهای زیادی در این زمینه‌ها در دو کشور انجام شود.

به گزارش بازار، رجب صفراُف رئیس مرکز مطالعات ایران در روسیه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی ساختمان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار تحریریه تجارت خارجی گفت: تا قبل از جنگ اوکراین بیشتر نگاه روسیه به سمت تکنولوژی ساختمان اروپا بود و فکر می‌کردیم به غیر از غرب و اروپا چیزی دیگری وجود ندارد و بازار میلیارد دلاری روسیه به سمت آن‌ها بود.

صفراُف در ادامه افزود: در حال حاضر با شناختی که بدست آوردیم، متوجه شدیم که مصالح ساختمان ایران از نظر کیفیت و قیمت می‌تواند بهتر و سود آورتر از نشان‌های دیگر کشورها باشد.

وی درباره ضعف‌های صادرات محصولات ساختمانی کشورمان به روسیه گفت: نبود بازاریابی و شناخت از مهم‌ترین ضعف‌های صادرات مصالح ساختمانی به روسیه است که باید کارهای زیادی در این زمینه‌ها در دو کشور انجام شود.

رئیس مرکز مطالعات ایران در روسیه گفت: دولت روسیه تصمیم گرفته برای افزایش تجارت دو کشور تسهیلاتی به تجار روسیه بدهد. از جمله این تسهیلات اعطای وام‌های بدون سود و پرداخت نیمی از هزینه حضور تجار روسیه در بازار ایران است. امیدوارم با این تسهیلات تجارت دو کشور افزایش یابد.

کد خبر: ۲۳۵٬۲۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha