۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
جوابیه روابط عمومی آبان‌ تتر درباره یک خبر

جوابیه روابط عمومی آبان‌ تتر درباره یک خبر

روابط عمومی آبان‌تتر در جوابیه ای نوشت: از آن‌جا که آبان‌ تتر یکی از سه صرافی بزرگ ایران است، منطقی به نظر می‌رسد که بخشی از شماره‌های تلفن همراه آن لیست، با لیست کاربران آبان‌ تتر مشترک بوده باشد.

به گزارش بازار، روابط عمومی آبان‌ تتر در جوابیه ای به بازار نوشت: خبری که در کانال خود منتشر کرده‌اید از اساس دروغ و فیک است لذا لطفا نسبت به انتشار جوابیه رسمی به عنوان یک رفتارِ حرفه‌ای رسانه‌ای اقدام بفرمایید.

متن جوابیه روابط عمومی این شرکت به این شرح است: روابط عمومی آبان‌تتر، در راستای انتشار پیام‌هایی کاذب مبنی بر هک شدن اطلاعات کاربران صرافی آبان‌تتر، جوابیه‌ای از قرار زیر منتشر کرد؛ همانطور که پیش از این اعلام کردیم، دیتای منتشر شده با عنوانِ کذب “هک اطلاعات کاربران صرافی آبان‌تتر”، به هیچ عنوان مربوط به دیتابیس آبان‌تتر نیست و اطلاعات کاربران محترم آبان‌تتر، مطابق معمول، نزد ما امن است. از لیست شماره‌های تلفن همراه منتشر شده، بیش از ۹۰ درصد آن مربوط به کاربران آبان‌تتر نیست و پیش‌فرض ما بر این است که دیتای منتشر شده، مربوط به جامعه فعالان حوزه رمزارز در ایران است و از محلی – واضحاً غیر از دیتابیس آبان‌تتر – منتشر شده است.

از آن‌جا که آبان‌تتر یکی از ۳ صرافی بزرگ ایران است، منطقی به نظر می‌رسد که بخشی از شماره‌های تلفن همراه آن لیست، با لیست کاربران آبان‌تتر مشترک بوده باشد. لازم به ذکر است که تمامی عملیات‌ صرافی آبان‌تتر مطابق معمول، با رعایت کامل پروتکل‌های امنیتی برقرار هستند. به عنوان مثال، در یک روز اخیر، بیش از ۶۱ میلیارد تومان واریز ریالی و بیش از ۵۴ میلیارد تومان برداشت ریالی موفق در پلتفرم صرافی آبان‌تتر به انجام رسیده است.

همچنین واریزهای ارزی به ارزش ۹۸۷ هزار تتر و برداشت‌های ارزی به ارزش ۹۰۰ هزار تتر نیز توسط کاربران صرافی آبان‌تتر به ثبت رسیده است. موفق بودن ۱۰۰ درصد تراکنش‌ها در یک روز اخیر، شاهد کوچکی‌ست بر اینکه تمام عملیات صرافی، مطابق معمول و بدون هیچگونه خللی در حال انجام است و تیم پشتیبانی آبان‌تتر نیز به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته، پاسخگوی سوالات احتمالی شما کاربران محترم خواهند بود.

به گزارش بازار، جوابیه ارسالی آبان تتر برای خبر آبان تتر هک شد؟ انتشار یافته در روز یازدهم مرداد ماه ارسال شده است.

کد خبر: ۲۳۵٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کیومرث سیف پیوندی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      0 0
      سلام از آذر ماه 1401 تا به حال سودی برای ما واریز نشده