۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی دولت برای تسریع در پروژه کمربند شمالی کرج
استاندار البرز خبر داد:

کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی دولت برای تسریع در پروژه کمربند شمالی کرج

کرج- استاندار البرز با اعلام تحقق مشارکت دولت در تکمیل پروژه کمربند شمالی گفت: دولت ۳۰۰ میلیارتومان برای تسریع در اجرای پروژه اختصاص داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در نشستی که با حضور معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرج روز چهارشنبه برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: پس از پیگیری های صورت گرفته مقرر شد که دولت به جز اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی که برای پل بی ۱ در نظر گرفته بود، اکنون ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز در قالب اوراق و اسناد برای تسریع در تکمیل کمربند شمالی کرج اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه کمربند شمالی کرج مکمل پروژه ادامه آزادراه شهید همت است که توسط شهرداری کرج آغاز شده، افزود: اکنون نیز توجه ملی برای تکمیل این پروژه معطوف شده است.

شهبازی اظهار کرد: محورهای البرز بار ترافیک ۱۴ استان کشور را متحمل می شوند از این رو اهمیت ملی دارند بنابراین باید برای تقویت و ارتقا زیرساخت های راه سازی استان تدابیر لازم اتخاذ شود.

استاندار البرز افزود: بر این اساس پس از به ثمر نشستن قطعه اول آزادراه تهران-شمال، ادامه آزاداره شهید همت در البرز، تعریض بخشی از آزادراه تهران-کرج و راه اندازی قطار برقی کرج-هشتگرد بعد از سال ها انتظار و مطالبه مردم، اکنون درصدد ایجاد تسهیلات لازم برای تکمیل کمربندشمالی کرج، راه هشتگرد- طالقان و بهره برداری از کنارگذر جنوبی البرز هستیم تا سفر امن و راحت برای مردم کشور و آرامش خاطر و جاده هایی با کمترین ترافیک را برای مردم البرز فراهم کنیم.

در این نشست حمیدرضا عدل معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز ضمن استماع گزارش شهرداری کرج از روند پیشرفت پروژه کمربندشمالی کرج بر ضرورت ارائه برنامه دقیق از سوی شهرداری کرج تاکید کرد و از موافقت دولت برای مشارک در این پروژه خبر داد.

عدل گفت: این پروژه توسط شهرداری کرج آغاز شده بود و از ابتدا نیز قرار نبود دولت مشارکت کند ولی به دلیل اهمیت این آزادراه بعنوان مکمل ادامه آزاداره شهید همت در البرز و پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار البرز، اعتبار لازم جهت تسریع در تکمیل پروژه اختصاص یافت.

کد خبر: ۲۳٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha