۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
۳ خدمت خاص در حوزه طب ایرانی تحت پوشش قرار گرفت
سخنگوی دولت:

۳ خدمت خاص در حوزه طب ایرانی تحت پوشش قرار گرفت

بهادری، سخنگوی دولت گفت: وزارت بهداشت مکلف شد با طی فرایند قانونی در شورای عالی بیمه ۳ خدمت خاص در حوزه طب ایرانی را در این مرحله اول تحت پوشش قرار دهد.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی صبح امروز (چهارشنبه، ۱۱ مردادماه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تشریح مصوبات هیات وزیران افزود: امروز وزارت بهداشت مکلف شد با طی فرایند قانونی در شورای عالی بیمه سه خدمت خاص در حوزه طب ایرانی را در این مرحله اول تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: با تصویب آیین نامه پیشنهادی وزارت بهداشت مبنی بر پوشش ۱۰۰ درصدی خدمات طب ایرانی در شبکه بهداشتی کشور است، مردم از خدمات طب ایرانی بهره مند می شوند.

سخنگوی دولت با اشاره به دیگر مصوبات امروز دولت گفت: وزارت آموزش و پرورش از کسانی که در سه یا چهار دهک پایین جامعه و جزو استعدادهای درخشان هستند، حمایت موثرتر خواهد داشت تا تمامی هزینه‌های تحصیل آنان از محل ردیف‌های بودجه‌ای تأمین شود.

وی توضیح داد: در جلسه امروز با پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش برای توسعه عدالت آموزشی موافقت و قرار شد حمایت موثرتری از کسانی که در سه یا چهار دهک پایین جامعه و جزو استعدادهای درخشان هستند به عمل آید و تمامی هزینه‌های مترتب بر تحصیل آنان از محل ردیف‌های بودجه‌ای تأمین شده و در اختیار سازمان و مدارس استعدادهای درخشان قرار گیرد.

بهادری جهرمی افزود: در جلسه امروز، گزارش وزیر بهداشت از وضعیت سلامت عمومی مردم باتوجه به گرمای هوا ارائه شد. سالمندان، کودکان و گروه‌هایی که بیماری زمینه‌ای دارند سعی کنند این چند روز از منزل خارج نشوند به ویژه در ساعات گرما. در مصرف برق و انرژی نیز هم‌میهنان صرفه‌جویی داشته باشند تا روزهای اوج مصرف را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش حاضر شد و امیدواریم دولت بتواند از خدمات آقای سجادی هم در بخش‌هایی که به توان و انرژی کمتری نیازمند است بهره‌برداری کند و روند درمان او نیز با سرعت بیشتری طی شود.

بهادری جهرمی یادآور شد: نگاه دولت بهره‌گیری از نیروهای داخلی خود جامعه ورزشی کشور و داشتن یک نگاه تخصصی به حوزه این وزارتخانه است. بعضی ادوار نگاه‌ها در انتخاب وزیر، سیاسی بود اما رویه دولت در این زمینه انتخاب وزیر از جامعه ورزشی و به دور از نگاه‌های سیاسی به این حوزه و متناسب با رویکرد تخصصی به ورزش است.

کد خبر: ۲۳۴٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha