۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
تخصیص ۱۸ هزار کیسه آرد سهمیه ویژه تعطیلات در مازندران
معاون استاندار مازندران خبر داد؛

تخصیص ۱۸ هزار کیسه آرد سهمیه ویژه تعطیلات در مازندران

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: همزمان با تعطیلات پیش روی ۱۸ هزار کیسه آرد برای نان مسافران در استان سهمیه ویژه درنظر گرفته شده است.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که به محض اطلاع از تعطیلی پیش روی آخر هفته، جلسات کمیته اقدام مشترک در استان برگزار شد، افزود: در این جلسات روی سه موضوع تمرکز شد و مسئله اصلی تامین ۱۸ هزار کیسه آرد فوق العاده برای نانوایی ها است و نانوایی‌های کشیک نیز در استان شناسایی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تشدید بازرسی‌ها را امری مهم برشمرد و گفت: تعزیرات حکومتی با مصادیق تخلفات برخورد می‌کند.

وی تامین مرغ مورد نیاز برای مردم و مسافران را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: میزان مصرف مرغ استان در حالت عادی ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن در روز است اما به جهاد کشاورزی و انجمن کشتارگاه‌ ها ماموریت داده شد تا روزانه ۷۰۰ تا مرغ در استان توزیع کنند.

معاون استاندار مازندران گفت: در تعطیلات پیش روی با توجه به افزایش شمار مسافران میزان مرغ ارسالی به تهران کاهش خواهد یافت زیرا اولویت اول تامین مرغ در مازندران خواهد بود.

وی خواستار تسهیل در امر تردد خودروهای حمل توزیع مرغ در استان شد و گفت: برای تامین عرضه سوخت در استان ذخیره کافی وجود دارد و از نظر تامین بنزین و سوخت مشکلی نداریم.

خیریان پور گفت: همچنین از شرکت‌های توزیع برق خواستیم تا برق جایگاه سی‌ ان‌ جی در تعطیلات پیش روی قطع نشود.

کد خبر: ۲۳۴٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha