۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
۲۵۰ هزار تن برنج در انبارهای مازندران مانده است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

۲۵۰ هزار تن برنج در انبارهای مازندران مانده است

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره در انبار ماندن ۲۵۰ هزار تن برنج در استان گفت: دولت تا یک ماه آینده تمامی برنج شمال را خریداری می کند.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که دولت تا ماه آینده محصولات برنج کاران سه استان شمالی را خریداری می کند، افزود: واردات بی رویه برنج به کشور در ماه های اخیر و متعاقب آن به فروش نرسیدن برنج استان های شمالی موجب وارد آمدن زیان های سنگینی به کشاورزان مازندرانی شد.

زارعی با اشاره به پیگیری موضوع از سوی رئیس جمهور و معاون اول وی رسیدگی عاجل و فوری به وضعیت کشاورزان به ویژه برنج کاران مازندرانی را که بیش از ۲۵۰ هزار تن از محصولات شان در انبارها مانده است، خواستار شد.

وی افزود: در جلسه معاون اول رئیس جمهور با حضور وزیر جهاد کشاورزی، استانداران سه استان شمالی و مسئولان ذیربط به بررسی مسائل و مشکلات کشاورزا برنج کاران پرداخته شد و طی آن از استانداران مازندران، گلستان و گیلان خواسته شد تا ظرف ۴۸ ساعت برنامه هایشان را در خصوص خرید برنج کشاورزان اعلام کنند.

زارعی گفت: در این جلسه همچنین مقرر شد در صورت خرید تمامی ظرفیت برنج های تجاری (طارم و هاشمی) از کشاورزان، وزارت جهاد کشاورزی مجوز واردات برنج صادر کند.

کد خبر: ۲۳۴٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha