۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
اعمال محدودیت تردد در برخی جاده‌های کشور

اعمال محدودیت تردد در برخی جاده‌های کشور

به علت افزایش حجم تردد در محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس، در این محورها با نظارت پلیس راه محدودیت تردد اعمال می‌شود.

به گزارش بازار، بر اساس این اطلاعیه تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۱ مرداد تا ساعت ۶ صبح شنبه ۱۴ مرداد از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین در محور کندوان از مرزن آباد به کرج و تهران از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا و در همین محور از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد از ساعت ۱۵ تا ۲۴ فردا برای انواع وسایل نقلیه تردد یکطرفه خواهد بود.

تردد در محور کندوان در صورت پرحجم بودن ترافیک از ۱۲ تا ۲۴ جمعه ۱۳ مرداد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و درصورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد در آزادراه تهران-شمال از مرزن‌آباد به سمت کرج از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۱۳ مرداد از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

در صورت سنگین بودن بار ترافیکی، محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ جمعه ۱۳ مرداد از شمال به جنوب، مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از ۱۱ تا ۱۳ مرداد در محور کندوان از محور کرج-چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

تردد تمام تریلرها از چهارشنبه ۴ تا شنبه ۷ مرداد در محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد تمام کامیون ها، کامیونت‌ها (به استثنای حامل‌های مواد سوختی و فاسد شدنی) در محور هراز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه ۱۱ مرداد و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ مرداد ممنوع است.

بر اساس این اطلاعیه اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی پلیس راه، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

کد خبر: ۲۳۴٬۶۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha