۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
پیش بینی برداشت ۲۵۰ هزار تن گندم در سطح استان تهران
مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران خبر داد؛

پیش بینی برداشت ۲۵۰ هزار تن گندم در سطح استان تهران

تهران- مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه طی سال جاری بازدهی و بهره‌وری کشت گندم عالی بوده است از پیش بینی برداشت ۲۵۰ هزار تن گندم در سطح استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار علیرضا قاسمی فرزاد عصر سه شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان که در استانداری تهران برگزار شد با اشاره به شروع ذخیره گندم در استان تهران اظهار داشت: اداره کل غله در ۱۱ مرکز در سطح استان مشغول خرید و جمع آوری گندم است و خوشبختانه با توجه به اینکه امسال میزان بارش مناسب بوده، بازدهی و بهره‌وری کشت گندم عالی بود.

وی افزود: پیش بینی می شود حدود ۲۵۰ هزار تن گندم در سطح استان تهران برداشت کنیم که از میزان بین ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان توسط اداره غله خریداری و برای بخش نانوایی ذخیره و تحویل سیلوها می‌شود تا به مرور مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران عنوان داشت: در مورد خریدار آرد توسط کارخانه‌داران نیز نکاتی مطرح شد تا برای مصرف صنفی و صنعتی خودشان خرید را انجام دهند که کارگروه مجوز این اقدام را صادر کرد.

قاسمی فرزاد با اشاره به مشکلات در حوزه حمل و نقل آرد گفت: مقرر شد تا پیگیری لازم برای ورود ماشین های حمل بار به طرح ترافیک بر اساس هماهنگی با معاونت حمل و نقل شهرداری انجام و مشکلات در این زمینه رفع شود.

کد خبر: ۲۳٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha