۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
پروازهای فرودگاه ایلام در اربعین افزایش می یابد
رئیس ستاد اربعین در شرکت فرودگاه‌ها:

پروازهای فرودگاه ایلام در اربعین افزایش می یابد

ایلام- رئیس ستاد اربعین در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت:از یکم تا ۲۵ ماه صفر پروازهای فرودگاه شهدای ایلام به دلیل مراسم اربعین افزایش می یابد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای ایلام، حبیب اللهی در مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید و سابق فرودگاه ایلام، با اشاره به اینکه مهران اصلی ترین و نزدیکترین مرز برای تردد زائران اربعین است، اظهار کرد: همزمان با افزایش تعداد مسافران پروازهای فوق العاده ای نیز برای جابجایی مسافران خطوط هوایی در فرودگاه شهدای ایلام در نظر داریم.

وی در پاسخ به افزایش پروازها در روزهای عادی در فرودگاه شهدای ایلام، افزود:فرودگاه ایلام ظرفیت سه پرواز همزمان را دارد،و افزایش پرواز در این فرودگاه با توجه به تعداد مسافران ضروری است که برای این منظور شرکت‌های هواپیمایی باید به طور جدی‌تر وارد عمل شوند.

حبیب الهی اضافه کرد:از طریق مدیر جدید فرودگاه مشکل عدم انجام پرواز ایلام - مشهد نیز پیگیری می‌شود.

رئیس ستاد اربعین در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: امکانات مورد نیاز در فرودگاه ایلام به عنوان قطب اصلی تردد زائران اربعین فراهم و اعتبارات لازم نیز تامین شده است و امروز نیز در بازدید میدانی از مجموعه فرودگاه استان، نیازسنجی‌های احصا شده بررسی می‌شود.

در این آیین با تجلیل از خدمات جواد یگانه،وحید فروغی زاد به عنوان مدیر جدید فرودگاه شهدای ایلام معرفی شد.

کد خبر: ۲۳۴٬۵۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha