۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
اعزام یک هیأت تجاری از زنجان به کشور هند
رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان خبر داد:

اعزام یک هیأت تجاری از زنجان به کشور هند

زنجان- رنگ رونا، رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان از اعزام یک هیأت تجاری به کشور هند خبر داد و گفت: این هیأت تجاری و اقتصادی با همکاری مشترک اتاق بازرگانی مشترک ایران و هنداعزام می شوند.

مهدی رنگ رونا در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از اعزام یک هیأت تجاری به کشور هند خبر داد و گفت: این هیأت تجاری و اقتصادی با همکاری مشترک اتاق بازرگانی مشترک ایران و هند و اتحادیه صادرکنندگان استان به این کشور اعزام می شود.

وی اظهار کرد: این هیأت تجاری با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران به کشور هند اعزام می شود و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این هیأت شهریور ۱۴۰۲ عازم شهر دهلی نو می شود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان گفت: اعزام این هیأت تجاری با توجه به رویکرد دو کشور ایران و هند در گسترش روابط تجاری و معرفی هر چه بیشتر محصولات صادراتی استان زنجان و افزایش مراودات تجاری با این کشور است.

رنگ رونا تاکید کرد: فعالان اقتصادی می توانند در راستای استفاده از فرصت بازار بزرگ هند در گسترش صادرات خود در این هیات حضور پیدا کنند.

وی افزود: برنامه های مختلفی برای اعزام این هیأت تجاری در نظر گرفته شده و برگزاری جلسات B۲B, دیدارهای دوجانبه با تشکل های اقتصادی هند ، بازدید از مراکز تجاری مرتبط، جلسه مشترک با سفیر و رایزن محترم ایران و هند از جمله برنامه های این سفر تجاری است.

کد خبر: ۲۳۴٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha