۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
۴۴ میلیارد ریال برای ارتقاء زیرساخت های ارتباطی مرز باشماق مریوان هزینه شد
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۴۴ میلیارد ریال برای ارتقاء زیرساخت های ارتباطی مرز باشماق مریوان هزینه شد

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری ۴۴ میلیارد ریالی این شرکت در راستای ارتقاء و توسعه زیرساخت های مرز باشماق مریوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با تشریح اینکه اقدامات قابل توجه ای در راستای تقویت و ارتقا زیرساخت ها و سطح کیفی خدمات مخابراتی قابل ارائه به مشتریان به ویژه زائران اربعین که از گیت مرزباشماق مریوان تردد خواهند کرد انجام شده است، افزود: حذف کانکس و ایجاد ساختمان جدید برای این مرکز با سرمایه گذاری ۲۰میلیارد ریال از جمله عملیات های اجرایی است.

وی اظهار داشت: در حوزه شبکه و سیستم های مخابراتی تجهیزات لازم با سرمایه گذاری پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نصب و راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: در حوزه سیستم های انتقال نیز با تامین تجهیزات فنی و سرمایه گذاری ۹ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال، تعویض سوییچ و تقویت لینک های ارتباطی محقق شده است.

حکمت به پروژه های اجرا شده در حوزه شبکه فیبر و دسترسی با تخصیص یک میلیارد و ۱۶۳میلیون ریال در مرزباشماق مریوان اشاره کرد و گفت: زیرساخت های مخابراتی موجود در این مرکز با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفی خدمات مخابراتی بر روی شبکه فیبرنوری برگردان شده است.

وی همچنین اهمیت شبکه دیتا در برقراری ارتباطی پایدار از طریق voice و data و همچنین بهره مندی مشتریان از درگاه های آنلاین و فضای مجازی را یادآور شد و گفت: در راستای ارتقا و تقویت زیرساخت های این بخش سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در مرز باشماق مریوان، اضافه کرد: در حوزه تغذیه و نیرو برای تامین تجهیزات و امکانات فنی شش میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

حکمت عنوان کرد: علاوه براینکه مرزباشماق در بخش ترانریت و تجاری یک درگاه اقتصادی با ظرفیت های بالا تلقی می شود، طی دوسال اخیر نیز یکی از گیت های رسمی برای تردد زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است که مخابرات منطقه در راستای تقویت و توسعه زیرساخت ها و ارتقا سطح کیفی خدمات مخابراتی قابل ارائه به مشتریان همواره گام های بلندی برداشته است.

کد خبر: ۲۳۴٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha