۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
طرح جامع حمل و نقل جاده‌ای کشور در آستانه تکمیل و بهره‌برداری است
رئیس مرکز توسعه آموزش سازمان راهداری:

طرح جامع حمل و نقل جاده‌ای کشور در آستانه تکمیل و بهره‌برداری است

ذاکری، رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مراحل نهایی و تکمیل طرح جامع حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد.

به گزارش بازار، حمزه ذاکری رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان، گفت: این سازمان با بهره‌گیری از نخبگان و اساتید برجسته در قالب مدل کنسریوم متشکل از سه دانشگاه مطرح کشور از جمله دانشگاه تربیت‌مدرس، دانشگاه بوعلی‌سینا و دانشگاه صنعتی امیرکبیر و نظارت عالیه دانشگاه علم و صنعت ایران و با مساعدت تمام معاونت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و هم‌افزایی دفاتر تخصصی و همچنین مشارکت ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های سراسر کشور و با راهبری دفتر طرح‌های جامع حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، در کمتر از ۱۴ ماه با پیشرفت ۹۵ درصد در آستانه تکمیل فاز دوم و مرحله نهایی بخش جاده‌ای قرار دارد.

ذاکری اظهار کرد: زمان سفر شبکه، سهولت دسترسی از هر شهرستان به مرکز استان، توسعه شبکه آزادراهی-بزرگراهی و راه های جدا شده، اتصال چندگانه مستقل شهرستان‌ها به مرکز استان یا استان‌های مجاور، میزان مصرف سوخت و ... از مهمترین معیارهای ۱۹ گانه توسعه شبکه جاده‌ای در این مطالعه است.

کد خبر: ۲۳۴٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha