۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
رشد ۱۵۵۶ درصد قیمت اتریوم طی پنج سال آینده!
بنیانگذار بیت مکس مدعی شد

رشد ۱۵۵۶ درصد قیمت اتریوم طی پنج سال آینده!

آرتور هایس از بنیانگذاران صرافی بیت مکس با انتشار مطلبی در وبلاگ شخصی خود مدعی شد که قیمت اتریوم تا ۱۵۵۶ درصد جای رشد دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، آرتور هایس از بنیانگذاران صرافی بیت مکس با انتشار مطلبی در وبلاگ شخصی خود مدعی شد که قیمت اتریوم تا ۱۵۵۶ درصد جای رشد دارد.

وی همچنین گفت که این رقم را از ماشین اختصاصی هوش مصنوعی مورد استفاده خود که بر بستر بلاکچین فعالیت می کند، به دست آورده و به نظر وی رقم یاد شده منطقی به نظر می رسد.

هایس در ادامه مطلب مذکور تاکید کرد که چند رمزارز دیگر را نیز از همین طریق مورد بررسی قرار داده اما اتریوم بیشترین شانس افزایش قیمت را در فهرست مورد نظر وی دارد. وی در خصوص چرایی اعلام چنین رقمی تاکید کرد که رشد و توسعه پلتفرم های غیرمتمرکز مبادلات رمزارزی منجر به ایجاد پتانسیلی عظیم برای اتریوم و ارزهای موجود در شبکه آن خواهد شد.

بنیانگذار بیت مکس هچنین پیش بینی کرد که بر مبنای محاسبات وی، قیمت اتریوم می تواند به بیش از ۳۱ هزتار دلار در بازار افزایش یابد. وی همچنین زمان وقوع این رخداد را طی بازه پنج سال آینده دانست.

لازم به ذکر است، علیرغم برخی خوشبینی های مطرح شده در خصوص آینده بازار رمزارزها طی ماه های آتی، عوامل فاندامنتال متعددی از جمله شکل گیری رکود در بازارهای جهانی، سیاست های فدرال رزرو در خصوص نرخ بهره بانکی و همچنین آینده نامعلوم وضعیت تورم جهانی دستکم تا سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴، همچنان منجر به عقب نشینی سرمایه گذاران بزرگ از این بازار شده است.

کد خبر: ۲۳۴٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha