۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
قوانین نباید در تولید اختلال ایجاد کنند
رئیس اتاق بازرگانی سمنان:

قوانین نباید در تولید اختلال ایجاد کنند

سمنان- رئیس اتاق بازرگانی سمنان خواستار توجه بیشتر نمایندگان و مسئولان به قوانین و دستورالعمل‌ها به خصوص در زمینه تولید شد و گفت: قوانین نباید در تولید اختلال ایجاد کنند .

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اصغر جمعه‌ای در شانزدهمین نشست هیئت‌رئیسه اتاق سمنان به میزبانی سالن جلسات اتاق ضمن بیان اینکه مجلس یازدهم آغازی محکم داشت و امید است به قوانین حوزه کسب‌وکار نگاه ویژه‌ای داشته باشد، بیان کرد:یکی از مشکلات قوانینی است که خودشان سبب می‌شود تا در تولید اختلال ایجاد شود.

وی بابیان اینکه باید این قوانین و دستورالعمل‌ها اصلاح شوند، افزود: باید به تولید کمک کنیم تا شاهد رونق اشتغال‌زایی باشیم.

رئیس اتاق سمنان بابیان اینکه باید در راستای رونق و جهش تولید گام‌های اساسی برداشت، تأکید کرد: مشکلات کسب‌وکار عدیده هستند لذا برای برداشتن آن ها از سر راه تولید کنندگان باید گام های اساسی برداشت.

جمعه ای ادامه داد: قدامات مفید و تعامل گروهی سازمان‌ها می‌تواند بسیاری از مخاطرات را کم کند تا شاهد تحقق رونق تولید، جهش آن و همچنین اشتغال‌زایی باشیم.

به گزارش خبرنگار بازار در ادامه این نشست به ضرورت رفع موانع تولید و همچنین استفاده از ظرفیت نمایندگان چهارگانه استان در مجلس اشاره کرد.

کد خبر: ۲۳٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha