۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
ارتقاء سطح ۱۴۲ پست سازمانی در سازمان هواشناسی کشور
رئیس سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد

ارتقاء سطح ۱۴۲ پست سازمانی در سازمان هواشناسی کشور

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: در فرایند اصلاح ساختار سازمانی هواشناسی کشور که در سال ۱۴۰۰ انجام شده، ۱۴۲ پست سازمان ارتقاء یافت و ۱۲ اداره رادار در کشور ایجاد شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سحر تاج‌بخش مسلمان در جلسه ای با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: اکثر ارتقاء پست ها در سطح استان ها صورت گرفته است به طوریکه ۱۲۴ پست را شامل می شود. وی افزود: در این اصلاح ساختار ۳۱ اداره «توسعه مدیریت و منابع» در استان ها به سطح «معاونت» ارتقاء یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، رئیس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: همچنین ۹۱ پست کارشناسی در سطح استان به کارشناس مسئول ارتقاء یافت و ۲ پست به مسئول ایستگاه در شهرستان ها ارتقاء یافت.

تاج‌بخش خاطرنشان کرد: در ستاد سازمان نیز ۱۸ پست ارتقاء یافت که شامل ارتقاء ۱۰ پست به رئیس اداره، ۲ پست به معاون دفتر و شش پست به «اداره کل، دفتر و مرکز» است.

معاون وزیر راهو شهرسازی در ادامه گفت: علاوه بر این ها ۱۲ اداره رادار در استان های «آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، کردستان، لرستان، گلستان، هرمزگان، همدان» ایجاد شده است.

کد خبر: ۲۳۴٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha