۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
وجود ۵۵ طرح نیمه تمام در شهرستان سقز | ۵۰۰ میلیارد تومان برای اتمام طرح های نیمه تمام نیاز است
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان:

وجود ۵۵ طرح نیمه تمام در شهرستان سقز | ۵۰۰ میلیارد تومان برای اتمام طرح های نیمه تمام نیاز است

سنندج – سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از وجود ۵۵ طرح نیمه تمام در شهرستان سقز خبر داد و گفت: تکمیل این طرح ها یکی از اولویت های اصلی در سال جاری است.

اکبر محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به برگزاری جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان های مختلف استان، گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی یکی از اولویت های استان کردستان در راستای توزیع اعتبارات در سال جاری است.

وی توجه به رشد و رونق اشتغال و تولید را از رویکردهای این سازمان در سال جاری برشمرد و افزود: با اقدامات عمرانی و تخصیص اعتبار مناسب شاهد رونق در بنگاه های اقتصادی و عمرانی خواهیم بود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با بیان اینکه برای اتمام ۵۵ طرح نیمه تمام شهرستان سقز ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: تکمیل طرح های با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد از اولویت های این سازمان در سال جاری است.

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان سقز از لحاظ فرودگاه، معادن، تجارت، کشاورزی و خدمات، یادآور شد: این شهرستان دارای ظرفیت های مناسب و لجستیکی برای غرب کشور است و همه باید برای ارتقای این جایگاه تلاش کنیم.

وی بر هزینه کرد مناسب مانده اعتبارات مصرف نشده، تکمیل هتل ورزش، استفاده از ظرفیت حقوقات دولتی از محل منابع در قالب مسئولیت اجتماعی و عقد تفاهم نامه تاکید کرد و گفت: بهره برداری از ظرفیت های در اختیار در راستای کمک به توسعه شهرستان ضروری است.

محمدی ضمن تاکید بر لزوم بهره برداری از ظرفیت های شهرستان و استانی برای تامین اعتبار پروژه های مختلف، بیان کرد: انتقال حساب های شرکت های بزرگ به استان و شهرستان ها برای رسوب سرمایه گذای و افزایش منابع بانکی بسیار حائز اهمیت است.

وی ضمن تاکید بر هماهنگی بین ادارات و سازمان های دولتی برای رفع مشکلات و نارسایی های شهرستان، افزود: انتظار می رود تا با تعامل و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و نگاه کارشناسانه به توزیع اعتبارات شهرستان، زمینه شتاب دهی به توسعه شهرستان سقز فراهم شود.

کد خبر: ۲۳۳٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha