۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
کاربردی ترین آپدیت های کالاف دیوتی موبایل در ۲۰۲۳ کدامند؟

کاربردی ترین آپدیت های کالاف دیوتی موبایل در ۲۰۲۳ کدامند؟

بازی محبوب کالاف دیوتی موبایل که یکی از ۱۰ بازی برتر موبایل در دنیا به شمار می رود، با انتشار آپدیت های جدید، به امکانات خود می افزاید.

به گزارش بازار، بازی محبوب کالاف دیوتی موبایل که یکی از ۱۰ بازی برتر موبایل در دنیا به شمار می رود، با انتشار آپدیت های جدید، به امکانات خود می افزاید. این بازی با ارائه بتل رویال و همچنین حالت ‌های رقابتی، بازیکنان را به روش های مختلف سرگرم می ‌کند. روند آپدیت های بازی کالاف دیوتی موبایل به طور فصلی صورت می گیرد. اکتیویژن هر چند ماه یکبار، با شروع فصلی تازه، محتوای کاربردی گوناگونی مانند سلاح های جدید، حالات بیشتر و نقشه‌ های تازه را به مرور به بازی اضافه می ‌کند. تغییر بتل پس مهم ترین تغییر آپدیت ۲۰۲۳ این بازی است که بازیکنان با خرید سی پی کالاف و سپس خرید این بتل پس، به انواع آیتم‌ های جایزه دست می یابند.

تغییرات در آپدیت نسخه جدید کالاف دیوتی موبایل

در سال های اخیر، بازی کالاف دیوتی در نسخه ‌های متعددی به بازیکنان ارائه شده است. ولی سیزن جدید این بازی در سال ۲۰۲۳ ویژگی های مهمی را دربر دارد. بازیکنان می توانند در این آپدیت با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، از همه ویژگی های کاربردی این بازی که در قسمت زیر اشاره شده است، بهره مند شوند.

  • بتل پس

در آپدیت نسخه جدید بازی کالاف دیوتی، بتل پس از آیتم‌ های رایگان و همچنین ویژه ای از جمله اسکین های سلاح، اسکین های اپراتور جدید، کارت ‌های تماس و نیز امتیازهای اضافی برخوردار است که بازیکنان می توانند به وسیله داشتن سی پی و خرید آن از فروشگاه از آن بهره مند شده و استفاده نمایند.

  • تایرهای رایگان بتل پس

از این به بعد در نسخه جدید، گیمرها می توانند از تفنگ تهاجمی Grau ۵.۵۶ که از وزن سبکی برخوردار است و به بازیکنان قابلیت مانور را می‌ دهد، استفاده کنند. این اسلحه در تایر ۲۱ بتل پس ایجاد شده است. پرک جدیدی به نام Survival Training  نیز در تایر ۱۴ موجود شده است که بازیکنان با کمک آن، در هر ۳۰ ثانیه در مقابل آسیب ‌های وارد شده از طرف دشمن، دمیج کمتری بخورند. از تایرهای برجسته و رایگان دیگر می توان به انواع اسکین سلاح ها، کاموها و نیز  MAC-۱۰ که تایر ۵۰ موجود است، اشاره نمود.

  • اشتراک بتل پس

بازیکنان می توانند با خرید سی پی ارزان و در پی آن خرید اشتراک بتل پس، عضویت در نیروهای زمینیGround Forces  را داشته باشند. گیمرها توسط این عضویت در هر فصل از جوایز اضافی و تخفیفات محدود برخوردار بوده و علاوه بر این از ۱۰ درصد افزایش XP بهره مند می شوند.

  • حالت‌ های جدید مولتی پلیر آرنا

گیمرها تجربه رقابتی متفاوت و جدیدی را با اضافه شدن حالات جدید مولتی پلیر خواهند داشت. در حالت جدید، ۳ تیم ۴ نفره به عنوان بتل رویال، در شهر نیوویژن یا آزمایشگاه اکولوژی  مستقر می گردند تا پس از جنگیدن، برنده رقابت مشخص شود. شما باید پیش از قبل شروع مسابقه، نقشه را جستجو کرده، اقلامی را برای زنده ماندن در دور اول مسابقه پیدا کنید. پس از فراهم کردن اقلام، دور اول مسابقه شروع شده و در دور اول محیط مانند دو دایره نزدیک به هم است که باید در آن برای زنده ماندن تلاش کنید. اگر جان خود را از دست بدهید، دوباره ری‌ اسپاون نمی شوید و تا شروع دور بعدی مسابقه ، حذف شده هستید. پس بهتر است با داشتن سی پی کالاف و خرید تجهیزات جان خود را حفظ کنید.

  • بزرگ شدن Armada Strike

جنگ در دریای آزاد که در نسخه گذشته با Armada Strike  شروع شد، در آپدیت جدید، به نبرد بزرگتری در فضایی بیشتری برای رقابت بازیکنان تبدیل شده است. با وجود زیپ لاین ‌های میان کشتی، انتقال سریع از یک کشتی به کشتی دیگر فراهم می‌ شود. البته اگر از زیپ لاین هراس دارید، مشکلی وجود ندارد زیرا سایر راه ‌های حمل و نقل مانند هاوربایک، هلیکوپتر و قایق‌ های تفنگدار نیز هستند که از آن‌ ها استفاده کنید.

کاربردی ترین آپدیت های کالاف دیوتی موبایل در ۲۰۲۳ کدامند؟

  • کلاس جدید بتل رویال

بازیکنان می توانند با کلاس جدید Kinetic Station  اضافه شده به قسمت بتل رویال در نسخه جدید، دفاع تیم خود را توسط یک زره تقویت کنند. کاربرد کلاس جدید این است که به بازیکنان توانایی می ‌دهد که بتوانند یک سیستم زرهی را که قابلیت حفاظت از همه تیم را دارد، بکار بگیرند. زره بر مبنای زمان مشخصی عمل کرده و گلوله‌ های شلیک شده از سمت دشمنان را منحرف می‌ کند تا آسیبی به تیم وارد نشود. البته این قابلیت نمی‌تواند از بازیکنان در برابر گلوله های تفنگ اسنایپ و نارنجک و انفجارها حفاظت کند. بنابراین باید حواس تان به  تک تیراندازها و نارنجک ‌های دشمن باشد.

  • جوایز Eatched Stones

با تکمیل کردن مسابقه های چند نفره و بتل رویال، علاوه بر چالش ها و وظایف روزانه قادر خواهید بود جوایزی با نام Etched Stones  را کسب کنید. با استفاده از سنگ‌ ها بر روی یک نقشه، به مرور جایزه با ارزشی به شما تعلق خواهد گرفت. البته دست یابی به چه میزانی از این جایزه بستگی به تلاش شما دارد.

  • ماجرای تمپلار سوگند خورده

بازیکنان می توانند در بخش بتل رویال، روایت خاص ماجرای زره تمپلار را دنبال کنند. لازم به ذکر است که گردونه ‌های شانس، حضور پر قدرتی در بازی دارند که بازیکنان می توانند چرخاندن آن ‌ها، اسلحه لجندری PP۱۹ به دست آورند. البته امتیاز چرخاندن گردونه برای بازیکنان رایگان نبوده و لازم است که آنان پس از پرداخت قیمت سی پی کالاف و خریدن آن، اقدام به چرخاندن گردونه های شانس نمایند.

  • افزودن جت

از نمونه تغییرات در آپدیت نسخه جدید کالاف دیوتی موبایل، افزودن جت ‌های جنگی  Jackal در قسمت بتل رویال می باشد. این جت‌ ها با مسلسل های خودکار و موشک ‌های نقطه زن تجهیز شدند و لحظاتی جذاب و مهیج را برای بازیکنان رقم میزنند. در زمان پرواز، جت جنگی شما مکان سایر جت ‌ها را نشان داده و شما می‌توانید با بقیه جت ها، سرعت تان را تنظیم کرده و شلیک کنید. اگر شما به جنگ های هوایی علاقه دارید، می توانید با خرید سی پی و استفاده از تجهیزات این نسخه آپدیت Call of Duty Mobile  به این هدف برسید.

کاربردی ترین آپدیت های کالاف دیوتی موبایل در ۲۰۲۳ کدامند؟

  • چالش های جدید

در آپدیت جدید بازی کالاف، چالش ‌های فصلی نیز اضافه شده ‌اند و در صورتی بازیکنان بتوانند کلیه چالش های موجود را انجام دهند، میزان ۳۰ هزار امتیاز دریافت می کنند. قسمت رایگان بتل پس نیز ۲۱ سطح جایزه مختلف دارد که آیتم‌ هایی نظیر مسلسل سبک KSP ۴۵  را به بازیکنان هدیه می ‌دهد. شما می توانید برای دریافت بتل پس پولی، ابتدا از  قیمت سی پی اطلاع یافته و آن را خریداری کنید و سپس جایزه ربات ویژه ضد هوایی و جت جنگی جکال را دریافت کنید که با این کار روند بازی کاملا تغییر می‌ کند.

کد خبر: ۲۳۳٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha