۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
اجرای ۱۹ پروژه جهاد آبرسانی در روستاهای مازندران
مدیرعامل آبفا مازندران خبر داد؛

اجرای ۱۹ پروژه جهاد آبرسانی در روستاهای مازندران

ساری- مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از اجرای ۱۹ پروژه جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ۱۰ شهرستان استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل آبفا مازندران، بهزاد برارزاده با اشاره به طرح جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سراسر استان اظهار داشت: ۱۹ پروژه در ۱۰ شهرستان برای آبرسانی به ۱۲۸ روستا در دست اجراست که در پایان طرح ۲۰۰ روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی حجم کل عملیات را شامل حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه ، بهسازی ۷ دهنه چشمه ، احداث ۷۲ باب مخزن زمینی به حجم ۱۳۹۲۰ مترمکعب ، ساخت و تجهیز ۳۶ واحد ایستگاه ‍‍ پمپاژ ، اجرای خط انتقال به طول ۱۷۷ کیلومتر و شبکه توزیع به طول ۳۰۹ کیلومتر همچنین نصب ۹ دستگاه پکیج حذف آهن ، تعبیه فیلتر بتنی به حجم ۵۰۰ لیتر در ثانیه ، نصب و راه اندازی ۱۵ دستگاه دیزل ژنراتور و جابجایی ۲۸۰۰ فقره انشعابات بیان کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در ادامه سخنانش با اشاره به حجم عملیات انجام شده گفت: تاکنون ۴۸ باب مخزن زمینی به حجم ۷۶۶۰ مترمکعب تکمیل شده و ۷ باب مخزن دیگر به حجم ۲۲۰۰ در دست اجراست در همین راستا عملیات اجرایی۷۷ کیلومتر خط انتقال ، ۱۰۶ کیلومتر شبکه توزیع و ۲ واحد ایستگاه پمپاژ نیز به اتمام رسیده است.

کد خبر: ۲۳۳٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha