۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
۱۳۹۰ نفر در استان سمنان به کار گماشته شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان:

۱۳۹۰ نفر در استان سمنان به کار گماشته شدند

سمنان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۹۸ هفت هزار و ۳۹۰ جویای کار در استان نام‌نویسی کردند که از این تعداد یک هزار و ۳۹۰ نفر به کار گماشته شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، اسماعیل غنیان ظهر دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال و بازآفرینی سمنان در استانداری، با بیان اینکه در ۹ ماهه اول سال جاری هفت هزار و ۳۹۰ جویای کار در استان در سامانه های کاریابی نام‌نویسی کردند، ابراز داشت: از این تعداد یک هزار و ۳۹۰ نفر به کار مشغول شدند.

وی با بیان اینکه ۵۴ درصد از مجموع اشتغال یافتگان استان سمنان بدون مهارت بودند، افزود: این امر نشان می‌دهد که مهارت آموزی برای ایجاد اشتغال چقدر ضروری و الزامی است.

دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان تاکید کرد: از جمع مردان و زنان جویای کار استان در ۹ ماهه اول سال جاری ۶۰ درصد دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم بودند و ۴۰ درصد مدرک دانشگاهی داشتند.

غنیان با بیان اینکه یک هزار و ۴۰ طرح در بخش اشتغال روستایی و عشایری برای اخذ وام اشتغال زایی در بانک‌ها حضور دارند، ابراز کرد: میزان اشتغال این طرح ها در صورت دریافت وام بانکی دو هزار و ۵۲۹ نفر است.

کد خبر: ۲٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha