۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
دستگاه‌های اجرایی در تحویل اراضی مازاد خود مقاومت می‌کنند
نماینده مردم ساری در مجلس:

دستگاه‌های اجرایی در تحویل اراضی مازاد خود مقاومت می‌کنند

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس گفت: دستگاه‌های دولتی برای واگذاری اراضی مازاد خود در اجرای قانون جهش تولید مسکن مقاومت می‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، منصورعلی زارعی کیاپی، در خصوص وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن گفت: متاسفانه این قانون به درستی در استان مازندران به ویژه در حوزه انتخابیه بنده ساری و میان‌دورود اجرایی نشده است. چالش اصلی ما در این منطقه تامین زمین بوده که متاسفانه به دلیل عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی، تعداد محدودی زمین برای ساخت خانه‌های طرح نهضت ملی مسکن شناسایی شده است.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی برای واگذاری اراضی مازاد خود در اجرای قانون جهش تولید مسکن مقاومت می‌کنند، اظهار کرد: در جلسه ای که با استاندار استان مازندران و مسئولان وزارت راه و شهرسازی داشتیم، نحوه ارائه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت و همانطور که در آنجا نیز تاکید کردم وزارت راه نباید منتظر اقدام دستگاه‌های اجرایی بماند بلکه باید از ظرفیت های قانونی استفاده کرده و اراضی مورد نیاز خود را تامین کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان‌های ساری و میان‌دورود ثبت نام کرده و در انتظار تعیین تکلیف پروژه‌ها هستند عنوان کرد: طبق رتبه بندی وزارت راه و شهرسازی از میزان اجرای قانون جهش تولید مسکن، استان مازندران جز استان‌های پایین جدول قرار دارند لذا باید بیش از پیش به این استان توجه شده و وعده‌های ساخت مسکن در این منطقه عملیاتی شود.

کد خبر: ۲۳۳٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha