۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
لزوم رعایت الگوی مصرف و نکات ایمنی برق توسط مسئولین هیئات و تکایا
مدیرعامل توزیع برق استان همدان تاکید کرد:

لزوم رعایت الگوی مصرف و نکات ایمنی برق توسط مسئولین هیئات و تکایا

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در کنار رعایت الگوی مصرف، رعایت نکات ایمنی مهم است، گفت: مسئولین هیئات و تکایا رعایت الگوی مصرف را مدنظر داشته باشند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار اظهار کرد: هیئات مذهبی هر جا که نیاز به تأمین برق داشته باشند می‌توانند با مراجعه به ادارات برق نسبت به تهیه انشعاب موقت برق برای تکایا اقدام کنند.

وی با اشاره به همزمانی ماه محرم با ایام پیک بار تابستان گفت: رعایت مدیریت مصرف انرژی نیز امر به معروف است بنابراین باید بیش از پیش در هفته امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود و گرمای هوا و نیاز به استفاده از سیستم سرمایشی در مساجد و تکایا، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و مدیریت مصرف برق به عنوان سرمایه ملی در راستای پایداری شبکه ضرورت دارد.

وی ادامه داد: برگزارکنندگان مراسم برای تامین روشنایی محل‌های برپایی مراسم به جای لامپ‌های پرمصرف از لامپ‌های کم مصرف یا ال ای دی استفاده کرده و از استفاده پرژکتورها با لامپ‌های (گازی، مدادی و...) پرهیز کنند.

سهرابی بیدار با بیان اینکه در کنار رعایت الگوی مصرف، رعایت نکات ایمنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: مسئولین هیئات و تکایا باید توجه ویژه‌ای نسبت به رعایت موارد ایمنی برای تأمین امنیت عزاداران حسینی داشته باشند.

کد خبر: ۲۳۳٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha