۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
۳۵۶۷ مورد تخلف صنفی در زنجان ثبت شد
رئیس اداره امور بازرسی سازمان صمت زنجان:

۳۵۶۷ مورد تخلف صنفی در زنجان ثبت شد

زنجان - مسلمی، رئیس اداره امور بازرسی سازمان صمت زنجان گفت: سه هزار و ۵۶۷  مورد تخلف صنفی در استان زنجان منجر به تشکیل پرونده شده که ارزش ریالی این پرونده های تخلف بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال بوده است. 

اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از ۳۵ بازرس در حوزه نظارت و بازرسی از بازار استان فعال هستند، گفت: طی سال گذشته بیش از ۵۴ هزار و ۷۰۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفته است. 

وی با بیان اینکه از این تعداد سه هزار و ۵۶۷  مورد تخلف منجر به تشکیل پرونده شده است، اظهار کرد: تشکیل پرونده در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ بیش از ۴۳ درصد رشد دارد. 

رئیس اداره امور بازرسی سازمان صمت زنجان گفت: ارزش ریالی این پرونده های تخلف در استان بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال بوده است. 

مسلمی با بیان اینکه اداره بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت استان بازرسی‌های مستمری از اصناف انجام داده و با متخلفان به جد برخورد می‌کند، تاکید کرد: بازرسان به صورت ویژه و شبانه روزی بازرسی و نظارت از بازار را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است، تصریح کرد: مردم اطمینان حاصل کنند  متخلفان امنیت بازار جریمه می شوند. 

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت زنجان، افزود: سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص تخلفات است و در بازرسی از واحدهای صنفی اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی همکاری خوبی دارند.

کد خبر: ۲۳٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha