۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
ممنوعیت واردات برنج درحال اجرا است| کشاورزان برنجکار نمی‌توانند با زیان محصول خود را به فروش برسانند
نماینده مردم ساری در مجلس:

ممنوعیت واردات برنج درحال اجرا است| کشاورزان برنجکار نمی‌توانند با زیان محصول خود را به فروش برسانند

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس، گفت: درحال حاضر دلیل عدم فروش محصول از سوی کشاورزان برنجکار قیمت پایین پیشنهادی است زیرا نمی‌تواند با ضرر محصول خود را به فرش برساند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، منصورعلی زارعی کیاپی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص وضعیت برنج باقی مانده روی دست کشاورزان از سال گذشته، گفت: بر اساس مذاکرات انجام شده با وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر وی به استان مازندران و تماس تلفنی انجام شده با معاون اول رئیس جمهور ممنوعیت واردات برنج درحال اجرا است.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز مذاکراتی انجام شده و قصد دارند از برنج‌های باقی مانده در انبار کشاورزان برنجکار خرید انجام دهند، عنوان کرد: درحال حاضر دلیل عدم فروش محصول از سوی کشاورزان برنجکار قیمت پایین پیشنهادی است زیرا نمی‌تواند با ضرر محصول خود را به فرش برساند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشاورزان حداقل باید هزینه تولید برنج خود را از فروش محصول دریافت کنند، ادامه داد: با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و استانداری استان مازندران در حال مذاکره هستیم تا به تدبیری برای تعیین قیمت دست پیدا کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: درحال حاضر برداشت برنج در استان‌های شمالی آغاز شده و محصولات جدید نیز وارد انبار می‌شوند و امکان دارد برنج‌های قدیمی با آفاتی نیز مواجه شده باشند.

کد خبر: ۲۳۳٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha