۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
تفاهم سرمایه گذاری ۲۰۰هزار میلیارد ریالی در منطقه آزاد ارس دستاورد نمایشگاه مشهد
سرپرست مدیریت سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس خبرداد؛

تفاهم سرمایه گذاری ۲۰۰هزار میلیارد ریالی در منطقه آزاد ارس دستاورد نمایشگاه مشهد

تبریز- سرپرست مدیریت سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس از تفاهم و مذاکره برای سرمایه‌گذاری داخلی ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی در این منطقه در نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری مشهد خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، محمدحسن جعفری‌مهر روز سه شنبه با تشریح دستاوردهای حضور ارس در این نمایشگاه اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در زمینه های مس، قطعات خودرو، صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی و لجستیک از جمله مفاد این تفاهم ها و مذاکرات است.

وی افزود: ایجاد ارتباط با ۳۷ هیات اقتصادی داخلی و سه هیات خارجی از نتایج مثبت حضور منطقه آزاد ارس در این نمایشگاه است که در افزایش ارتباطات تجاری موثر واقع خواهد شد.

جعفری مهر به حضور هفت شرکت تولیدی منطقه آزاد ارس در این نمایشگاه اشاره و اظهار کرد: این شرکت ها با تنوع ۲۹۰ قلم محصول در این نمایشگاه حضور یافتند که به امضا قرارداد فروش ۵۰۰ میلیارد ریالی منجر شد.

وی افزود: یکصد بسته‌ سرمایه‌گذاری ارس به ارزش ۵۲۰ هزار میلیارد ریال در نمایشگاه‌های مشارکتی و ایجادی دبیرخانه عرضه می‌شود که تمام بسته‌ها دارای مجوز بی‌نام بوده و در آنها بروکراسی اداری برای طی مراحل به‌ حداقل رسیده است. ‌

کد خبر: ۲۳۳٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha