۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
تکمیل مسیر برگشت منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال تا بهمن سال آینده
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

تکمیل مسیر برگشت منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال تا بهمن سال آینده

بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی از اتمام مسیر برگشت منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال تا دهه فجر سال آینده خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در بازدید از آزادراه تهران- شمال که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و وزرای نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار مازندران به منظور بررسی روند تکمیل مسیر برگشت منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال انجام شد، اظهار کرد: مسیر برگشت منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال دهه فجر سال آینده به اتمام می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: چهار بانده شدن قطعه ۱۰ کیلومتری از مرزن آباد به دزبن در برنامه قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از این بخش به اتمام رسیده است، افزود: تلاش می‌کنیم با تامین هرچه سریع‌تر منابع، باقی مسیر نیز به اتمام برسد تا تردد مردم در مجاورت قطعه ۳ تسهیل شود.

بذرپاش بیان کرد: عملیات اجرایی قطعه سوم نیز با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان و با قدرالسهم‌های متفاوت تداوم خواهد داشت و تامین مالی این پروژه از محل دارایی‌های وزارت راه و شهرسازی، منابع عمومی و ... خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز بخشی از کارگاهی که در مسیر رفت قطعه ۲ فعال بود به قطعه ۳ منتقل می‌شود و کارگاه عملیات اجرایی قطعه ۳ شروع به فعالیت می‌کند، بنابراین نیاز به راه‌اندازی کارگاه جدید نداریم و به این ترتیب میزان زیادی در وقت صرفه جویی می‌شود.

بذرپاش همچنین قیمت‌های اعلام شده در برخی رسانه‌ها برای عوارض آزادراه تهران- شمال را نادرست دانست و گفت: هنوز رقم جدیدی برای عوارض اعلام نشده است.

صبح امروز «محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور»، «جواد اوجی وزیر نفت»، «مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی»، «صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان» از آزادراه تهران-شمال بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید که از نقاط مختلف منطقه یک و ۲ آزادراه تهران-شمال انجام شد، در جلسه‌ای موضوعات مرتبط با تکمیل لاین شرقی آزادراه در منطقه ۲ و همچنین نحوه مشارکت دولت و بنیاد مستضعفان برای تامین مالی منطقه ۳ آزادراه تهران- شمال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منطقه سوم آزادراه تهران - شمال از پل زنگوله آغاز می‌شود و تا منطقه دوآب در حوزه استحفاظی استان مازندران ادامه دارد.

کد خبر: ۲۳۳٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha