۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
سرمایه ‌گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در طرح های صنعتی استان بوشهر| ۱۷۰۰ شغل جدید ایجاد می شود
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

سرمایه ‌گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در طرح های صنعتی استان بوشهر| ۱۷۰۰ شغل جدید ایجاد می شود

بوشهر- صفوی مدیر کل صمت استان بوشهر از سرمایه ‌گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در طرح های صنعتی و تولیدی استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۷۰۰ شغل جدید در این طرح ها ایجاد می شود.

مهدی صفوی در گفت وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اجرای طرح های تولیدی و صنعتی در استان بوشهر از شتاب قابل قبولی برخوردار هستند و امسال اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " مهار تورم و رشد تولید"، صمت استان بوشهر در مسیر ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی جدید و احیای واحدهای راکد و نیمه‌راکد اهتمام جدی دارد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در طرح ها و پروژه های تولیدی و صنعتی و اقتصادی رشد محسوسی داشته و این روند تداوم خواهد داشت.

صفوی به صدور جواز تاسیس و اجرای طرح‌های صنعتی در سال جاری اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 85 فقره جواز تأسیس واحد صنعتی و تولیدی در استان بوشهر صادر شده و ۲۰ طرح با اقدامات انجام شده، آماده افتتاح در هفته دولت هستند.

وی از سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر خبر داد و گفت: برای ۸۵ جواز تاسیس واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر بیش از ۳۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه ‌گذاری پیش بینی شده و انتظار داریم بالغ بر ۱۷۰۰ شغل جدید ایجاد شود.

کد خبر: ۲۳۳٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha