۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
ایلام یک هزار و ۱۶۰ طرح عمرانی نیمه تمام دارد
رئیس سازمان برنامه و بودجه ایلام:

ایلام یک هزار و ۱۶۰ طرح عمرانی نیمه تمام دارد

ایلام- دوست محمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه ایلام با اشاره به وجود یک هزار و ۱۶۰ طرح عمرانی نیمه تمام در استان، گفت: باید از ظرفیت های بخش خصوصی برای تکمیل این طرح ها استفاده کرد.

امین دوست محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان هزار و ۸۸۱ میلیارد تومان است و در مقایسه با سال گذشته حدود ۶۴ درصد افزایش دارد، اظهار داشت: این اعتبارات بر اساس شاخص‌های جمعیت، پراکندگی یا وسعت و ضریب محرومیت بین شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

وی افزود: یک هزار و ۱۶۰ طرح عمرانی نیمه تمام در استان وجود دارد که اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان بر اساس میزان پیشرفت فیزیکی به آنها اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های بخش خصوصی نیز برای تکمیل طرح های عمرانی استان استفاده شود، گفت: ۶۹ پروژه عمرانی در استان ایلام قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ایلام ادامه داد: پمپاژهای آب، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و زیر ساخت‌های حوزه راه مهمترین محل هزینه اعتبارات تملک داریی‌های سرمایه‌ای در استان خواهد بود.

وی اضافه کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای یا همان بودجه عمرانی شامل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، سه درصد نفت و گاز، ارزش افزوده و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور است.

کد خبر: ۲۳۳٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha