۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
پروژه برج‌های دوقلو قزوین در صورت عدم رعایت نکات ابلاغی متوقف می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین:

پروژه برج‌های دوقلو قزوین در صورت عدم رعایت نکات ابلاغی متوقف می‌شود

قزوین- مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به خاص بودن شرایط برج‌های دوقلوی فرهنگیان گفت: با توجه به ضرورت حفظ حقوق عامه و بهره‌برداران؛ در صورت رعایت نکردن موارد ابلاغ شده، عملیات اجرایی پروژه متوقف خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی قزوین، ابراهیم مبارک قدم در نشستی با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به اینکه برج‌های دوقلوی فرهنگیان
پروژه‌ای منحصر به فرد در استان بوده و با توجه به خاص بودن، باید دقت و توجه به همه موارد آن از ابتدا مورد تاکید قرار می‌گرفت، گفت: موضوعات حریق و پدافند مطابق الزامات آیین نامه‌ای باید اجرا شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با بیان اینکه برخی ایرادات در زمان خود رفع نشده و پروژه ادامه پیدا کرده است، افزود: مهندسان و مشاوران طرح با توجه به اصول اخلاق حرفه‌ای موظفند نسبت به رفع کاستی‌های موجود حساس بوده و در زمان لازم اقدام کنند.

وی اضافه کرد: علیرغم انجام مساعدت های لازم جهت افزایش تسهیلات و سایر موارد پروژه با هدف تسریع در انجام عملیات عمرانی، متاسفانه متولیان پروژه ضوابط و موارد خواسته شده را انجام نداده و همچنان کار را پیش می برند.

مبارک قدم اضافه کرد: با توجه به ادامه روند اجرا و حل نشدن مشکلات، طی سال گذشته جلساتی با حضور دفتر فنی استانداری، شهرداری، سازمان نظام مهندسی، کارفرما، مشاورین و ناظرین پروژه در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: با توجه به ضرورت حفظ حقوق عامه و بهره برداران؛ در صورت رعایت نکردن موارد گفته شده از سمت متولیان، پروژه پلمپ خواهد شد.

وی همچنین یادآورشد: در بحث احداث مجموعه یک‌هزار و ۲۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن و سایر موارد، در نظر گرفتن کیفیت و قیمت مناسب مدنظر است.

مبارک قدم با اشاره به اینکه با توجه به وجود چهار جبهه ساخت شمالی، جنوبی، شرقی و غربی در قزوین، چهار تیپ معماری و نما پیش بینی خواهد شد، افزود: در صورتی که مشاور نتواند طرح و نیازهای مورد انتظار را در زمان مشخص ارایه دهد از سایر ظرفیت های استان از جمله نظام مهندسی، انبوه سازان، تعاونی ها و دیگران استفاده خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۳٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha