۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
احتمال ریزش جفت ارز پوند به دلار تا محدوده ۱.۲۷ | ضعف پوند در برابر یورو و دلار
هلیدنگ بانکی ING:

احتمال ریزش جفت ارز پوند به دلار تا محدوده ۱.۲۷ | ضعف پوند در برابر یورو و دلار

در پی افزایش فشار بر پوند انگلیس در بازار فارکس و روند اصلاحی ارزش آن در برابر دلار، هلدینگ بزرگ ING با انتشار جدیدترین گزارش خود از احتمال ادامه روند اصلاحی فعلی جفت ارز پوند به دلار خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، در پی افزایش فشار بر پوند انگلیس در بازار فارکس و روند اصلاحی ارزش آن در برابر دلار، هلدینگ بزرگ ING با انتشار جدیدترین گزارش خود از احتمال ادامه روند اصلاحی فعلی جفت ارز پوند به دلار خبر داد.

ING در گزارش تحلیلی خود از جریان بازار فارکس، در خصوص جفت ارز پوند به یورو نیز اعلام کرد: با توجه به ضعف داده های اقتصادی منتشر شده از سوی بانک مرکزی انگلیس طی هفته جاری و همچنین قرار گرفتن در آستانه برگزاری جلسه روز چهارشنبه فدرال رزرو (و افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا) ممکن است قیمت گذاری مجدد چرخه نرخ بانک مرکزی انگلیس و نرمی استرلینگ در حال حاضر به اندازه کافی تکمیل شده باشد. این موضوع می تواند منجر به ریزش بیشتر نرخ یورو به پوند( EUR/GBP) به سمت محدوده ۰.۸۶۰۰ شود.

این هلدینگ بزرگ بانکی همچنین در خصوص نرخ احتمالی جفت ارز پوند به دلار پیش بینی کرد: جفت ارز پوند/دلار می تواند تا محدوده ۱.۲۶۷۰ الی ۱.۲۷۰۰ طی هفته جاری ریزش داشته باشد.

البته ING تاکید کرده که ریزش بیشتر ارزش پوند در برابر دلار به شرط تصویب قطعی افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره بانکی در آمریکا توسط فدرال زرو طی جلسه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری عملیاتی خواهد بود.

کد خبر: ۲۳۳٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha