۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
تسهیل گری ۶۰ مورد سرمایه گذاری در اردبیل از طریق پنجره ملی
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل خبر داد؛

تسهیل گری ۶۰ مورد سرمایه گذاری در اردبیل از طریق پنجره ملی

اردبیل- نژادمحمد، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل گفت: طی سال جاری بیش از ۶۰ مورد سرمایه گذاری در بستر پنجره ملی تسهیل گری شده و سرعت خدمات رسانی را به کارآفرینان و مراجعین شاهد هستیم.

یعثوب نژادمحمد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در حال حاضر ارائه خدمات متعدد از طریق پنجره ملی در حال انجام است و قرار شده در یک بسترسازی مناسب خدمات الکترونیکی و هوشمند به مراجعین ارائه شده و دیگر نیازی به اقدامات و فعالیت های کاغذی در صدور مجوزها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تلاش بر این است تا در قالب این بستر و جلسات هماهنگی ستاد خدمات سرمایه گذاری، تسهیل گری ویژه ای را با همکاری ۲۴ دستگاه اجرایی استان در سرویس‌دهی به سرمایه گذاران شاهد باشیم تا با کمترین موانع، صدور مجوزهای قانونی انجام شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۰ مورد سرمایه گذاری در بستر پنجره ملی تسهیل گری شده و سرعت خدمات رسانی را به کارآفرینان و مراجعین شاهد هستیم که انتظار می رود این اقدامات و فعالیت ها به شکل مناسب و مثبت به سرانجام برسد.

نژادمحمد افزود: شرایط تسهیل گری در این حوزه به نحوی است که امکان ارائه خدمات بیشتر از طریق پنجره ملی صدور مجوزها و حتی حذف قوانین مخل کسب و کار را نیز شاهد هستیم.

وی همراهی بانک.های عامل را در استان برای پرداخت تسهیلات یادآور شد و خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل موظف شدند تا تسهیلات حوزه رشد و رونق تولید را در کوتاهترین زمان پرداخت کنند که در این زمینه اکثر موانع و مشکلات نیز از سر راه آنها برداشته شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل اضافه کرد: بانک های عامل موظف شدند بر اساس تأمین منابع مالی کسب و کارها و رونق بخشی به تولید و اشتغال فرآیندها را کوتاه کرده و در کنار آن منابع مورد نیاز را با شرایط قانونی مصوب و سهل در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در نظر بگیرند.

کد خبر: ۲۳۳٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha