۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
تخصیص ۳۴۰۰ میلیارد تومان از بودجه سفر دولت به گیلان
رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان خبر داد؛

تخصیص ۳۴۰۰ میلیارد تومان از بودجه سفر دولت به گیلان

رشت- رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: سه هزار و ۴۱۲ میلیارد تومان از بودجه سفر دولت به استان تخصیص یافته است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان برنامه و بودجه گیلان، شراره کاوسی با اشاره به تعهد ۱۲۹ مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان برای این سازمان، بیان کرد: از تعهدات ۷ همت سازمان برنامه و بودجه، ۳ هزار و ۴۱۲ میلیارد تومان تحقق یافته که تحقق ۵۰ درصدی بوده است.

کاوسی با اشاره به دو پروژه مهم راه آهن و آزادراه در گیلان، اضافه کرد: این دو پروژ بیش از ۳۳ درصد تخصیص اعتباری را به خود اختصاص دادند که افتتاح آنها به نوعی سند توسعه و پیشرفت استان است.

وی با بیان اینکه احیای تالاب انزلی یک پروژه چند وجهی است، افزود: راه اندازی تصفیه خانه شهرک صنعتی سفیدرود، زندان لاکان و بیمارستان رشت ضمن پاکسازی دو رودخانه آلوده رشت به احیای تالاب انزلی می‌انجامد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان از ابلاغ ۳ هزار و ۴۲۴ میلیارد تومان اعتبار بودجه سال جاری برای این استان خبر داد و بیان کرد: این اعتبار نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد رشد داشته اما از رتبه ۱۰ کشور به دوازدهم نزول پیدا کرده است.

کاوسی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر حدود ۲,۳۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته مصوب شد، گفت: از این میزان حدود ۱,۶۰۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد که تحقق ۶۹ درصدی صورت گرفته است.

کد خبر: ۲۳۳٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha