۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
حمایت مجلس از تغییر مدیریتی در سازمان خصوصی‌سازی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

حمایت مجلس از تغییر مدیریتی در سازمان خصوصی‌سازی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس از رئیس جدید سازمان خصوصی‌سازی انتظار دارد که موجبات اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی را به معنای واقعی کلمه محقق کند تا اقتصاد کشور به اهلش واگذار شود.

به گزارش بازار، احمد امیرآبادی‌ فراهانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سازمان خصوصی‌سازی مهم‌ترین رکن و ابزار مردمی‌سازی اقتصاد است، گفت: با توجه به واگذاری ماموریت جدید مولدسازی به این سازمان، اکنون اهمیت آن دو چندان شده است و براین اساس دولت سیزدهم تلاش کرده تا اقدامات موثر و زیرساخت‌های مناسبی را در این زمینه ایجاد کند.

امیرآبادی‌ فراهانی ادامه داد: اکنون با توجه به انتصاب مالک رحمتی به عنوان رییس جدید سازمان خصوصی‌سازی، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های قربان‌زاده، برای رحمتی به عنوان یکی از نیروهای جوان و دارای سوابق اقتصادی و اجرایی متعدد در سطوح مدیریتی، آرزوی موفقیت دارم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتظار مجلس شورای اسلامی از رئیس جدید سازمان خصوصی‌سازی آن است که فرایند واگذاری‌ها و امر مولدسازی را به نوعی سامان‌دهی کند تا ضمن اصلاح انحرافات ایجاد شده در دولت‌های گذشته در مأموریت این سازمان، موجبات اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی را به معنای واقعی کلمه نیز محقق کند تا اقتصاد کشور به اهلش واگذار شود.

کد خبر: ۲۳۳٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha