۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
کمبود و قطعی برق تولیدکنندگان را با مشکلات جدی مواجه کرده است
نماینده مردم بستان آباد در مجلس:

کمبود و قطعی برق تولیدکنندگان را با مشکلات جدی مواجه کرده است

نماینده مردم بستان آباد در مجلس با بیان اینکه تولیدکنندگان از کمبود و قطعی برق دچار مشکل فراوان شده اند، گفت: مردم بستان آباد برای تهیه نان همچنان با صف های طولانی مواجهند.

به گزارش بازار، غلامرضا نوری قزلجه در نشست علنی امروز(یکشنبه اول مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان عنوان کرد: نارضایتی در حوزه بهداشت و درمان در استان به ویژه در بستان آباد بالا رفته و مراکز بهداشت در بستان آباد و ۱۰۳ روستای اطراف هنوز راه اندازی نشده و مردم مجبور هستند به مرکز شهرستان یا تبریز مراجعه کنند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس یازدهم ادامه داد: از وزیر کشور نیز می خواهم دستور رسیدگی عاجل برای جبران خسارت کشاورزان و ماشین آلات خودروهای مردم بر اثر سیل اخیر در بستان آباد را صادر کند.

وی خطاب به وزیر نیرو نیز گفت: تولیدکنندگان از کمبود و قطعی برق دچار مشکل فراوان شده و کمبود آب شرب در اغلب مناطق بستان آباد مردم را دچار مشکل کرده است.

نوری قزلجه تصریح کرد: آقای رئیس جمهور علی رغم دستور جنابعالی مردم بستان آباد برای تهیه نان همچنان با صف های طولانی مواجهند و رفع این مشکل نیازمند تخصیص سهمیه آرد بیشتر است.

وی در پایان از وزیر ارتباطات، خواستار تکمیل پوشش اینترنت و تلفن همراه در حوزه انتخابیه خود شد.

کد خبر: ۲۳۳٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha