۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
پروژه‌های زنجان با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در اولویت اجرا هستند
استاندار زنجان:

پروژه‌های زنجان با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در اولویت اجرا هستند

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان با بیان اینکه در استان پروژه‌های جهش تولید براساس اولویت، اجرایی می‌شود، گفت: پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای بیش از ۷۰ درصد دارند در اولویت هستند.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در سال جهش تولید به بنگاه‌های زود بازده باید توجه شود، گفت: طی سال‌جاری بنگاه‌های زود بازده در زنجان با محوریت جهش تولید تقویت شوند.

وی اظهار کرد: باید روی توسعه بنگاه‌های زود بازده بسیار توجه شود و برنامه ریزی لازم در این زمینه مورد تاکید قرار گیرد.

استاندار زنجان، گفت: برای تقویت بنگاه‌های زود بازده در استان  طرح های خوبی ارائه شود تا قابلیت عملیاتی شدن را داشته باشند.

حقیقی بر لزوم ارائه اطلاعات مستند، صحیح و دقیق توسط واحدهای تولیدی به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان تاکید کرد و یاد آورشد: توجه به ارائه این آمار و اطلاعات باعث توسعه اشتغال و پیشبرد برنامه ها می شود.

وی با بیان اینکه نقشه راه جهش تولید استان باید در یک سیستم نرم‌افزاری تعریف شود،تصریح کرد: پروژه‌های نقشه راه جهش تولید در زنجان باید اولویت‌بندی شود.

استاندارزنجان،با بیان اینکه برای تحقق شعار جهش تولید از ظرفیت‌های بخش خصوصی باید استفاده شود، گفت: باید از بخش خصوصی حمایت شود.

حقیقی با بیان در سال جهش تولید باید مدیران جهاد گونه تلاش کنند، تاکید کرد: در زنجان پروژه های جهش تولید بر اساس اولویت اجرایی می شود و پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای بیش از ۷۰ درصد دارند در اولویت هستند.

کد خبر: ۲۳٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha