۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
مجموعه شیلات درصدد از سرگیری صید مخرب ترال است| ضرورت برخورد محکم با این اقدامات مخرب
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس:

مجموعه شیلات درصدد از سرگیری صید مخرب ترال است| ضرورت برخورد محکم با این اقدامات مخرب

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص اقدامات و تصمیمات خطرناک مجموعه شیلات برای از سرگیری صید مخرب ترال گفت: توقع ما برخورد محکم با این اقدامات مخرب است.

به گزارش بازار، سمیه رفیعی در نشست علنی امروز( یکشنبه اول مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم گفت: همانطور که در گذشته به نمایندگان کشور سوئد تاکید کردم این بار نیز تاکید می کنم که این حکمرانان این کشور هستند که باید از ساحت همه انسان های آزاده و شریف به خاطر تفکرات و اقدامات غیربشردوستانه شان عذرخواهی کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم از قوه قضائیه، دادستان و معاون پیشگیری از جرم این قوه بابت پیگیری پرونده ارسالی از مجلس در مورد قانون هوای پاک تشکر کرد و افزود: این گزارش کاملا کارشناسی بود و در حوزه قضایی هم به خوبی به آن پرداخته شد؛ ریزگردها نفس شهروندان را به شماره انداخته و این موضوع نیازمند پیگیری های قضایی و ورود به ترک فعل ها است. ما حاضریم در مجلس به شما کمک کنیم و اقداماتی هم انجام شده و باید بررسی ها در مورد قانون ریزگردها در بُعد ملی صورت گیرد و اقدامات بین المللی پارلمانی نیاز به حمایت دارد و ترک فعل ها در این حوزه زیاد است.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص اقدامات و تصمیمات خطرناک مجموعه شیلات برای از سر گیری صید مخرب ترال گفت: توقع ما برخورد محکم با این اقدامات مخرب است؛ از اقدامات خردمندانه و مصلحت اندیشانه وزیر امور خارجه تشکر می کنیم.

کد خبر: ۲۳۳٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha