۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
گرانی‌ها از حد و حدود گذشته است
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس:

گرانی‌ها از حد و حدود گذشته است

بحث گرانی‌ها از حد و حدود گذشته و از هر ۴ نفر سه نفر از گرانی‌ها می‌نالند، این مجلس؛ خانه ملت و نمایندگان، جزئی از مردم هستند، بنابراین این سوال وجود دارد که چه کاری باید انجام دهید.

به گزارش بازار، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (یکشنبه، یکم مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: بحث گرانی‌ها از حد و حدود گذشته و از هر ۴ نفر سه نفر از گرانی‌ها می‌نالند، این مجلس؛ خانه ملت و نمایندگان، جزئی از مردم هستند، بنابراین این سوال وجود دارد که چه کاری باید انجام دهید و چه جوابی وجود دارد که به مردم داده شود.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صبح امروز که با ماشین می آمدم چهره راننده‌ها مثل عزاداران بود؛ مردم پول ندارند اجاره خانه را پرداخت کنند و افزایش اجاره بها کمر مردم را می‌شکند. ما مسئولین فردا باید به حوزه‌های انتخابیه سرکشی کنیم، کدام یک از ما می‌توانیم سرمان را بالا بگیریم، به نظر من باید از رئیس جمهور سوال کنیم و ایشان باید به مجلس پاسخگو باشد.

وی افزود: این نمی‌شود دولت کار خود را انجام دهد و ما هم سرمان را پایین بگیریم و به دنبال کارمان برویم، غذای مسئولان، خانه مسئولان و ... همگی مطلوب و خوب است، این درد را باید لمس کنیم لذا خواهش می‌کنم در این زمینه ورود کنید.

صباغیان بافقی خطاب به رئیس جلسه بیان کرد: آجر تنی ۵۵۰ هزار تومان بوده که یکباره به ۷۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و همین موضوع فردا روی اجاره خانه، اقلام اساسی و ... تأثیر می‌گذارد بنابراین باید یک نفر در این رابطه پاسخگو باشد.

حجت‌السلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در پاسخ به این تذکر گفت: سه‌شنبه‌ها روز نظارتی مجلس بود و حال با توجه به همراهی همکاران در عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و حضور در جمع مردم، هیأت رئیسه شنبه را جایگزین سه‌شنبه کرد لذا روز نظارتی مجلس فردا با حضور مسئولان ذیربط برگزار می‌شود.

نایب رئیس مجلس افزود: روز گذشته از سوی همکاران تذکراتی درخصوص بحث آجر، نان و اجاره بها داده شد، نمایندگان نسبت به مشکلات مردم دغدغه‌مند و حساس هستند، علاوه بر نطق‌ها، در جلسات رسمی نیز این موارد پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۲۳۳٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha