۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
رشد آپتوس در میان مدت و بلند مدت
تحلیل فاندامنتال و تکنیکال رمزارز آپتوس (APT)

رشد آپتوس در میان مدت و بلند مدت

زینلی کارشناس بازارهای مالی گفت: اهداف پیش روی رمزارز آپتوس (Aptos) در میان مدت و بلندمدت به ترتیب ۹، ۱۳ و ۱۹ دلار خواهد بود.

سمیه شوریابی؛ بازار: مهدی زینلی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در بررسی فاندامنتال و تحلیل تکنیکال رمزارز آپتوس (APT) تشریح کرد: یکی از عوامل تکنولوژیکی در بازار رمزارزها عدم مقیاس پذیری برخی پروژه‌های تحت بلاکچین است، در بسیاری از رمزارزها همچون بیت کوین و نیز تا حدودی اتریوم، مشکل مقیاس پذیری کاملاً شفاف می باشد با بیان ساده‌تر عدم مقیاس پذیری، مساوی با عدم مدیریت تراکنش ها در هر ثانیه در فضای بلاکچین است.

زینلی افزود: اما خیلی از پروژه هایی که از سال ۲۰۲۱ بوجود آمدند برای حل مشکل مقیاس پذیری قدم های زیادی برداشتند مانند کاردانو و سولانا.

این تحلیلگر بازارهای مالی در ادامه با اشاره به ارز دیجیتال آپتوس (Aptos) اظهار داشت: اما آپتوس یکی از اهداف اصلی خود را مقیاس پذیری می‌داند و در عمل نیز تا حدود زیادی به این موضوع رسیده است همچنین آپتوس می‌تواند یکی از گزینه های برتر برای سال های آینده باشد و جالب اینکه مدیر پروژه آپتوس و مدیر ارشد فناوری این پروژه، از برنامه نویسان سابق متا بودند.

رشد آپتوس در میان مدت و بلند مدت

زینلی در نهایت با بررسی روند قیمتی رمزارز آپتوس (Aptos)، ابراز داشت: آپتوس بعد از رشد شارپی به محدوده ۱۹-۲۰ دلار، مشخص بود که اصلاح عمیقی را تجربه خواهد کرد، روند کلی آپتوس همچنان نزولی است و برای خرید در این محدوده پیشنهاد نمی‌شود همچنین محدوده های اصلاح و حمایت قدرتمند ۵/۸۰ -۵ دلار خواهد بود، اهداف پیش رو نیز در میان مدت و بلندمدت به ترتیب ۹، ۱۳ و ۱۹ دلار خواهد بود.

زینلی با بیان اینکه مردم عزیز باید در نظر داشته باشند که حتماً توسعه دهندگان شبکه و خالق شبکه و سایر اطلاعات مربوط به پروژه را کاملاً دنبال کنند، بازار رمزارزها را بازار پیچیده و گسترده دانست که افراد برای کاهش ریسک باید آگاهی خود را بالا ببرند.

کد خبر: ۲۳۲٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha