۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
پیش‌بینی تداوم افزایش دما در هفته جاری| با مصرف بهینه به پایداری شبکه برق کمک کنیم
سخنگوی صنعت برق خبر داد

پیش‌بینی تداوم افزایش دما در هفته جاری| با مصرف بهینه به پایداری شبکه برق کمک کنیم

با توجه به روند تدریجی افزایش دما که از اواخر هفته گذشته آغاز شده است، امیدواریم با همکاری خوب مردم و مشارکت در مدیریت مصرف برق، هفته بسیار گرم جاری را با تامین برق مطمئن و پایدار پشت سر بگذاریم.

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت‌: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، روند تدریجی افزایش دما که از هفته گذشته آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود نصاب جدیدی در اوج بار تقاضا در هفته جاری ثبت شود.

رجبی مشهدی با اشاره به ظرفیت طرح پاداش مدیریت مصرف یادآوری کرد : امسال علاوه بر مشترکان با مصرف کمتر از الگو، حتی مشترکان پرمصرف هم می‌توانند با اندکی کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال گذشته در این طرح شرکت کرده و پاداش دریافت کنند.

سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه شبکه برق کشور پایدار است، اظهار امیدواری کرد با همکاری خوب مردم و مشارکت در مدیریت مصرف برق، این هفته بسیار گرم را با تامین برق مطمئن و پایدار پشت سر خواهیم گذاشت.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در پایان گفت: بر اساس پیش‌بینی مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور اوج تقاضای مصرف برق در روز جاری به بیش از ۷۱هزارو ۵۰۰ مگاوات خواهد رسید که رقم بسیار بالایی است و مشارکت همه هموطنان در کاهش مصرف می تواند تضمین کننده پایداری شبکه سراسری برق کشور باشد.

کد خبر: ۲۳۲٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha