۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
حمایت سازمان شیلات از سرمایه گذاری بخش خصوصی

حمایت سازمان شیلات از سرمایه گذاری بخش خصوصی

با تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری در سازمان شیلات، بسته‌های مختلف سرمایه‌گذاری در اختیار بخش غیر دولتی مشتاق به فعالیت‌های تولیدی و اشتغال زا قرار گرفت.

به گزارش بازار، سیدحسین حسینی رئیس سازمان شیلات ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، طی نشست‌های متعدد، با تبیین موقعیت اقلیمی مناسب برای تولید محصولات آبزیان، بر لزوم توجه به زنجیره ارزش این بخش تاکید کرد.

حسینی، با اعلام استقبال سازمان شیلات از تسهیل گری تعامل در مجرای همکاری بخش غیر دولتی در پیشبرد امور، وفق برنامه توسعه، تشریک مساعی مضاعف در روند فعالیت‌های مرتبط در مناطق آزاد تجاری را پیشران حرکت سریع و منسجم به سمت اهداف دانست.

پیش از این هم رئیس سازمان شیلات به طراحی مدل دقیق صنعت شیلات برای مبحث بیمه اشاره کرد و گفت: بخش شیلات به بیمه تخصصی نیاز دارد و لازم است کارشناسانی متخصص در این بخش وارد شوند.

حسینی با اشاره به ضرورت و اهمیت سرمایه گذاری در بخش شیلات، اجرای طرح های پشتیبانی را برای جذب سرمایه گذاران در این بخش خواستار شده بود.

سید حسین حسینی در حاشیه بازدید از مجتمع َپرورش ماهی چال شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر در الیگودرز نیز با اشاره به اینکه سازمان شیلات متولی تامین پروتئین آبزیان است. گفته بود: برای اینکه در صنعت آبزی پروری به خود اتکایی برسیم برای ظرفیت‌های خاموش، غیر فعال و نیمه فعال برنامه داریم.

کد خبر: ۲۳۲٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha