۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
پویش نسیم احسان در استان سمنان اجرا شد
مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان:

پویش نسیم احسان در استان سمنان اجرا شد

سمنان- احمدی مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان از برگزاری پویش نسیم احسان در استان خبر داد و گفت: ۹۰ دستگاه وسیله سرمایشی بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حامد احمدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد اجرایی استان سمنان بیان کرد: برگزاری پویش نسیم احسان در استان ۹۰ دستگاه وسایل سرمایشی در مناطق کم برخوردار توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شد.

وی با بیان اینکه این اقلام بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ هزار ریال ارزش ریالی دارند، افزود: بخشی از این لوازم توسط خیران و گروه های جهادی و بخش دیگر توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان بیان کرد: این پویش با هدف اهداء وسایل سرمایشی به خانواده های کم برخوردار در مناطق گرمسیر استان با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی در حال برگزاری است همچنین باید تاکید کرد که در این مرحله بیش از ۹۰ دستگاه وسایل سرمایشی از قبیل کولر آبی، پنکه ایستاده، پنکه سقفی و پنکه دیواری توزیع می شود.

احمدی با اشاره به هدف بنیاد احسان در حمایت از گروه های جهادی و توانمندسازی آن ها ادامه داد: در این پویش بیش از ۳۰ گروه جهادی با ستاد همکاری می کنند که مسئولیت این گروه ها شناسایی محرومان، جذب مشارکت های نقدی از خیران و توزیع این اقلام است.

کد خبر: ۲۳۲٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha