۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
اجرای طرح چله عاشقی در ۸ نقطه استان بوشهر در محرم و صفر
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان بوشهر خبر داد:

اجرای طرح چله عاشقی در ۸ نقطه استان بوشهر در محرم و صفر

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان بوشهر گفت: برنامه چله عاشقی در ایام ماه محرم و صفر بر اساس اولویت بندی و آسیب شناسی در هشت نقطه از استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی فرهمندپور ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های استان بوشهر اظهار داشت: خدمت‌رسانی به اقشار مختلف بویژه افراد کمتربرخوردار از اولویت‌های استان بوشهر است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت در راستای کمک‌های مومنانه، طرح‌های متنوعی را اجرایی و عملیاتی کرده و این‌روند تداوم دارد.

فرهمندپور خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی در طرحی تحت عنوان "چله عاشقی" طی چهل روز در ایام محرم و صفر، فعال و در مناطق مختلف استان بوشهر اقدام به خدمات رسانی می‌کنند.

وی در تشریح جزئیات این طرح گفت: جهادگران در چله نوکری در روزها کارهای فرهنگی، آموزشی، درمانی و خدمت‌رسانی را انجام می‌دهند و در شب‌ها نیز نسبت به برگزاری هیات و تعریف برنامه‌های فرهنگی برای مردم اقدام می‌کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر با بیان اینکه، هدف از طرح چله نوکری پشتیبانی از گروه‌های جهادی برای فعالیت‌ در مناطق محروم است یادآور شد: برنامه پیش رو از سوی بنیاد احسان از زیرمجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان امام استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی در خصوص طرح نسیم احسان نیز ابراز داشت: طرح نسیم احسان از جمله برنامه‌ های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر است که در قالب این طرح با مشارکت های مردمی و بنیاد احسان اهدا سیستم سرمایشی به خانواده های نیازمند انجام می شود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر به اجرای طرح مشق احسان اشاره و تاکید کرد: در مشق احسان اهدای لوازم التحریر و وسایل آموزشی به کودکان نیازمند در حال تحصیل از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، نمایشگاه نقاشی از مقاطع حادثه کربلا و عاشورا تا اربعین حسینی ویژه کودکان و نوجوانان در هشت منطقه استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر یادآور شد: به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم در حوزه کسب و کار، تولید محصولات، کشاورزی، کمک های معیشتی، اقتصادی و حمایت از محرومین در قالب اجرای طرح چله نوکری، عاشقی و خدمت قرارگاه جهادی استان بوشهر هستیم.

کد خبر: ۲۳۲٬۶۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha