۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
پیش از خرید فنس دست دوم چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

پیش از خرید فنس دست دوم چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

فنس برای تعیین محدوده محوطه هایی همچون مزارع، باغ ها و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش بازار، فنس برای تعیین محدوده محوطه هایی همچون مزارع، باغ ها و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. فنس ها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند، از جمله انواع فنس می‌توان به فنس حصاری، باغی و الکتریکی اشاره کرد. در ادامه به معرفی کاربردها و مزایای فنس دست دوم پرداخته و به مهم ترین نکات خرید فنس دست دوم اشاره می‌کنیم.

فنس دست دوم چیست؟

فنس های دست دوم از جمله محصولاتی هستند که دارندگان آنها دیگر از این محصول استفاده نمی‌کنند و آنها را با قیمتی پایین تر از فنس های نو به فروش می‌رسانند. برخی از افراد ممکن است به دلیل اینکه اطلاعی از ارزش این محصول ندارند، آنها را بدون استفاده رها کنند. این دست از محصولات به دلیل اینکه میتوانند بازیافت شوند، وارد چرخه محیط زیست شده و دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به کاربردها و مهم ترین نکات خرید فنس دست دوم می‌پردازیم.

کاربرد های خرید فنس دست دوم

در صورتی که فنس های دست دوم از کیفیت خوبی برخوردار باشند و صرفا هزینه محدودی جهت تعمیرات آن مانند رنگ آمیزی و تعمیرات جزئی به کار رود، می‌توان به صورت مستقیم از آن استفاده کرد. فنس های دست دوم جهت تعیین محوطه و حصار کشی اطراف خانه های مسکونی، زمین های ورزشی، ویلاها، باغ ها و اراضی کشاورزی، سازمان ها و نهادهای مختلف مانند سازمان حفاظت محیط زیست مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مهم ترین نکات خرید فنس دست دوم چیست؟

نمی توان انکار کرد که هزینه های زندگی اخیرا زیاد شده است، اما می‌توان درصورت نیاز با صرف هزینه اندکی اقدام به تعمیر فنس ها کرد. اگر فنس نیاز به تعمیر داشته باشد باید حتما از جنس مواد متشکله نرده دست دوم اطلاع داشته باشید. چرا که برخی از مواد و قطعات نرده را میتوان دوباره استفاده کرد.

 اگر بتوانید این فنس ها را با ماشین آلات و تجهیزات طوری جا به جا کنید که آنها را خمیده و غیر قابل استفاده نکند، می‌توانید از مش حصار، اتصالات، پانل ها و ... به خوبی استفاده کنید. شما می‌توانید جهت خرید انواع فنس های دست دوم، فنس های حصاری، توری حصاری، پایه فنس و ... به سایت آهنیتو مراجعه کنید.

پیش از خرید فنس دست دوم چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

خرید فنس دست دوم نیاز به دانش فنی کافی در این زمینه دارد به همین دلیل حتما شما باید قبل از خرید فنس از افراد متخصص و کارشناس در این حوزه مشاوره بگیرید، چون باید قبل از خرید شرایط آب و هوایی از جمله رطوبت تعیین شود.

جنس فنس

از دیگر مهم ترین نکات خرید فنس دست دوم میتوان به جنس آن اشاره کرد، به عنوان مثال فنس از جنس گالوانیزه با روکش پی وی سی با توجه به ضخامت و ابعاد آن، برای نیروگاه ها و استخرهای پرورش ماهی و ورزشگاه بیشترین کاربرد و کارایی را دارند. طبیعتا فنس های مقاوم که کاربردهای گسترده ای دارند و مستحکم تر هستند، هزینه تمام شده بیشتری برای ما خواهند داشت.

قیمت بازار جهانی فنس

از دیگر مهم ترین نکات خرید فنس دست دوم میتوان به قیمت آن اشاره کرد، قیمت های جهانی محصولاتی مثل فولاد، گالوانیزه و پلی اتیلن که مواد اولیه این محصولات را تشکیل می‌دهند میتوانند فاکتورهای مهمی در تعیین قیمت فنس و به خصوص فنس های دست دوم داشته باشند. همچنین به میزانی که فنس کارایی نداشته باشد و نیاز به تعمیر باشد نیز بر قیمت آن اثرگذار است.

توجه به چشمه های فنس و ارتفاع آن

در بافت فنس سه نوع اندازه مختلف ۵، ۶، ۷ سانتیمتری به بازار عرضه می شوند که هر چقدر دهانه چشمه سایز کوچک تری داشته باشد مقدار سیم مفتول بیشتری جهت بافت فنس نیاز است که متعاقبا بر روی قیمت آن نیز اثرگذار است.

انواع فنس دست دوم

فنس های دسته دوم بر اساس کیفیت به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول فنس هایی هستند که به راحتی قابلیت استفاده دارند و می‌توانند هزینه های خرید را کاهش دهند که عموما برای بیشتر اهداف مناسب خواهند بود. دسته دوم که تنها توسط کارخانجات بازیافت میشوند مجدد قابلیت استفاده را دارا هستند. علاوه بر اینها جنس فنس نیز یک معیار دیگری برای تقسیم بندی آن به شمار می‌رود.

فنس دست دوم بخریم یا نه؟

فنس دست دوم اگر مدت زیادی از نصب و اجرای آن نگذشته باشد، می‌تواند انتخاب مقرون به صرفه و مناسبی برای اراضی شما به حساب رود.

پیش از خرید فنس دست دوم چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

 به این نکته توجه کنید که فنس دست دوم از جنس ورق گالوانیزه گرم به دلیل اینکه دوام و پایداری بالایی دارد مناسب ترین انتخاب به شمار می‌رود.

جمع بندی

ما در اینجا به مهم ترین نکات خرید فنس دست دوم پرداختیم و با کاربردهای آن در دنیای امروزه بیشتر آشنا شدیم. شما می‌توانید جهت دریافت قیمت و مشاوره انواع محصولات مانند فنس، پایه فنس، توری و ... به سایت آهنیتو مراجعه کنید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان می‌باشند.

کد خبر: ۲۳۲٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهرداد IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      0 0
      فنس حصاری که میخام گالوانیزه بودن یا نبودن در ان مهم نیست...دو رشته فنس موازی که با مفتول در فواصل کم به هم اتصال داده شده باشند و بعد بعنوان مسلح کردن بتن در دیواره ای با ضخامت ۵ سانت از فنس استفاده میکنم...خواستم قیمت فنس غیر گالوانیزه و تیره را بپرسم با چشمه ی ۷ و مفتول ۲ ...سپاس