۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
کنترل قیمت بازار گوشت قرمز و مرغ به اراده قوی و جدی دولت نیاز دارد
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

کنترل قیمت بازار گوشت قرمز و مرغ به اراده قوی و جدی دولت نیاز دارد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: به اراده قوی و جدی در دولت نیاز است تا از افزایش قیمت‌ گوشت قرمز، گوشت مرغ و سایر کالاها خصوصا در ایام محرم که مصرف افزایش پیدا می‌کند جلوگیری کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز در بازار، گفت: در نشست علنی روز (دوشنبه 26 تیرماه) صحن مجلس در خصوص افزایش قیمت‌ها به رئیس جمهور تذکر دادم که حد یقف ایم افزایش قیمت ها کجاست و چرا از آن جلوگیری نمی‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه‌ها نظارت‌ها بر بازار ضعیف بوده و در برخی از موارد انجام نمی‌شود، ادامه داد: اقلام مصرفی در یک مسیر از بازار ده نوع قیمت دارند که این مسئله به هیچ عنوان نمی‌تواند صحیح باشد و مصرف کنندگان را دچار مشکل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه خطاب به از رئیس جمهور اعلام کرده ام که کنترل بازار وظیفه تیم اقتصادی دولت خصوصا وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت است و وظفه سنگینی محسوب می‌شود، عنوان کرد: به اراده قوی و جدی در دولت نیاز است تا از افزایش قیمت‌ گوشت قرمز، گوشت مرغ و سایر کالاها خصوصا در ایام محرم که مصرف افزایش پیدا می‌کند جلوگیری کند.

کد خبر: ۲۳۲٬۴۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha