۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
یک هزار و ۲۵۰ فقره پروانه در حوزه صنعتی در استان زنجان صادر شده است
رئیس سازمان صمت زنجان:

یک هزار و ۲۵۰ فقره پروانه در حوزه صنعتی در استان زنجان صادر شده است

زنجان-گلشنی فرد، ئیس سازمان صمت زنجان، گفت: در استان زنجان یک هزار و ۲۵۰ فقره پروانه در حوزه صنعتی صادر شده که این تعداد برای ۵۰ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است. 

مجید گلشنی فرد در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در زنجان یک هزار و ۲۵۰ فقره پروانه در حوزه صنعتی صادر شده است،گفت: این تعداد برای ۵۰ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی تعداد پروانه‌های معدنی در استان را ۴۴۷ فقره اعلام کرد و بیان داشت: ۳۹ ماده معدنی از معادن استان استخراج می‌شود و حقوق دولتی سالانه آن‌ها بیش از یک هزار میلیارد تومان است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت:برای احداث شهرک سرمایه‌گذاری ترک‌ها تا سال ۹۸ اقدامات زیادی انجام شده بود ولی با شیوع کرونا موضوع منتفی شد و دوباره پیگیر ایجاد این شهرک هستیم.

گلشنی فرد تاکید کرد: در حوزه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی علاقه‌مندی تعامل با ترکیه وجود دارد و در حوزه لوازم خانگی، صنعت نساجی، خدمات فنی و مهندسی، مصالح ساختمانی و فرش دستباف ظرفیت‌هایی برای تعامل بیشتر دیده می‌شود.

وی گفت: زنجیره‌های تأمین و تولید در حوزه‌های مختلف مثل، نساجی، فولاد و مواد شوینده در استان زنجان متنوع است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان، ابراز کرد: سرمایه‌گذاری در زنجان ۲.۶ برابر میانگین کشوری است که بهره‌وری مناسبی دارد و زنجان سرمایه‎‌گذاری دولتی ندارد.

کد خبر: ۲۳۲٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha